بیانیه همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی


بیانیه همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی

همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی به همت سازمان بسیج مداحان سپاه تهران بزرگ با حضور شاعران حوزه ادبیات دینی به مناسبت ایّام فاطمیه (س) و دهه فجر و نیز پاسداشت سردار سلیمانی برگزار شد و از سوی...

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی به همت سازمان بسیج مداحان سپاه تهران بزرگ با حضور شاعران حوزه ادبیات دینی به مناسبت ایّام فاطمیه (س) و دهه فجر و نیز پاسداشت سردار سرافراز جبهه مقاومت جهانی اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهداء جنایت آمریکا ، برگزار شد. در این مراسم بیانیه‌ای صادر شد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بیانیه همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی

بیانیه همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی

بیانیه همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی

بیانیه همایش ادبی شعر مقاومت فاطمی، حماسه قاسمی

در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، ضمن گرامیداشت ۲۲ بهمن با تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای ضمن تجدید بیعت با معظم‌له و با گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران اعلام می‌داریم:

۱- ضمن بزرگداشت ایام فاطمیه و با الهام از ولایتمداری از حضرت فاطمه زهرا (س) خود را ملزم می‌دانیم، در مسیر وحدت جامعه اسلامی و عزتمداری مسلمین عالم نقش سازنده فرهنگی خود را ایفا نماییم.

۲-در راستای ایجاد فرهنگ مقاومت اسلامی در برابر جبهه استکبار جهانی و حکام خود فروخته منطقه، در یک جبهه واحد به فرماندهی زعیم مسلمین جهان و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای ایستادگی کرده و هرگونه سازش و تسلیم در برابر جبهه استکبار را محکوم می‌نماییم.

۳- در مقابله با رژیم متوحش آمریکا و سرمداران جنایتکارش در دفاع از راه شهید سرافراز سپاه اسلام، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت اسلامی، ضمن محکوم کردن طرح مذبوحانه معامله قرن اعلام می‌داریم تا محو رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف در جهاد و پایداری عقب نخواهیم نشست.

۴- در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و در مقابله هرگونه توطئه داخلی و شیطنت‌های عوامل نفوذی سرویس‌های جاسوسی با هر عنوان و هر حیطه فرهنگی و غیرفرهنگی ایستادگی کرده و خواستار برخورد قاطع و مسئولانه با عوامل آن هستیم.

۵- در جهت جامه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در چارچوب گام دوم انقلاب اسلامی از مسئولین قوا و دستگاه‌های مختلف می‌خواهیم با تکیه بر توانمندی‌های درونی و قابلیت‌های نسل جوان و با پرهیز از تفکرات مرعوب غرب و جبهه استکبار و با توجه به اقتصاد درون‌زا در راستای قطع وابستگی‌های اقتصادی و فرهنگی از غرب قدم برداشته نسبت به حل مسائل معیشتی و ایجاد رفاه برای عموم مردم به ویژه محرومین تلاش نمایند.

۶- با استفاده از منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور مؤثر و با نشاط مردم در انتخابات ضمن تاکید بر حساسیت انتخابات پیش رو برآنیم تا با انتخاب چهره انقلابی، اصلح و در خط ولایت و تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی، توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده و ضمن دعوت از عموم امت حزب‌الله خصوصا جامعه فرهیختگان و شاعران آئینی با مشارکت حداکثری بار دیگر بدخواهان و دشمنان انقلاب را مایوس نماییم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق