تبدیل ایران به قدرتی منطقه‌ای از شگفتی‌ها و جذابیت‌های انقلاب اسلامی است


تبدیل ایران به قدرتی منطقه‌ای از شگفتی‌ها و جذابیت‌های انقلاب اسلامی است

هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر بیانیه‌ای صادر و در آن اعلام کرد: همگام با ملت ایران این دهه را گرامی خواهد داشت و تجدید بیعت امام و ملت را گام دیگری در راستای ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران می‌داند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، هیئت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران به عنوان اصیل‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب قرن، منشأ تحولات بزرگی در جهان و خصوصاً جهان اسلام شد. به هم ریختن نظم حاکم بر جهان و به چالش کشیدن ایدئولوژی‌های مادی و عرصه سخن و اندیشه‌ نو مهمترین جذابیت این حرکت تاریخ ساز بود. امام خمینی(ره) به عنوان بنیان‌گذار این انقلاب، تجربه مشروطیت تا انقلاب اسلامی را از نزدیک درک کرده بود.

تحقیرملی ایرانیان، قراردادهای استعماری، دولت‌های دست نشانده، کاپیتولاسیون و… باعث گردید ایشان تنها راه برون رفت از وضع موجود و احیای عظمت تاریخی ایران را در تمسک به اسلام بداند. امام خمینی(ره) کلید و رمز عزت و استقلال ایرانیان را اسلام یافت و بر آن پای فشرد و ملت ایران یکپارچه از اهداف و آرمان‌های وی حمایت کردند. به هم ریختن بساط طاغوت، الهام‌بخشی در جهان اسلام و امیدآفرینی در عالم مستضعفین جهان سه سطح از تاثیرات اولیه انقلاب اسلامی شد که زرق و برق کاخ‌های سرخ و سفید را به چالش کشید. انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب‌های دیگر اگر که با محوریت یک قشر مانند دهقانان یا کارگران بود، آمیزه‌ای از حضور همه اقشار ملت ایران بود و این خصوصیت منحصر به فرد رمز استمرار و حمایت عمومی از آن شد. الهام بخشی انقلاب اسلامی از یک سو و استقلال خواهی ملت ایران از سوی دیگر باعث گردید جهانخواران از همه کمینگاه‌های ممکن در صدد ضربه به آن برآیند و علیرغم به کارگیری همه روش‌های توطئه و براندازی تاکنون از ایستادگی ملت مظلوم و شجاع ایران در بهت و حیرت‌اند.

تبدیل ایران به قدرتی منطقه‌ای در مدت سی سال از شگفتی‌ها و جذابیت‌های انقلاب اسلامی است که غرب آسیا را برای قداره‌بندان جهان ناامن کرد و اکنون درگیر این رسالت ممکن است. فجر چهل و یکم را در حالی پشت سر می‌گذاریم که جریان زر و زور و تزویر در مقابل این ملت صف آرایی کرده‌اند و با تحریم‌های همه جانبه، جنگ روانی و جنگ شناختی به دنبال تاثیرگذاری نرم از طریق ادراک سازی و به‌هم ریختن محاسبات نظام و تغییر گفتمان مردم و حاکمیت است. بعد از سلسله‌های متعدد ناکامی، آخرین تیرهای زهرآگین خود را به سمت تقابل مردم و حاکمیت نشانه رفته‌اند و ترور مردان نامدار و اسطوره‌های مثال‌زدنی ملت را رقم زدند. خون سردار سلیمانی در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی همچون خونی احیاءگر در رگ‌های ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی جاری شد و حرکت توفنده ملت و نظام جمهوری اسلامی را انسجام مجدد بخشید.

دهه فجر امسال در ایران حال و هوای دیگری دارد. تقارن ۲۲ بهمن با اربعین سردار شهید سلیمانی آن را شکوهمند و مشت ما را پرگره‌تر خواهد کرد و انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از دهه فجر آخرین پیروزی ملت بر همه توطئه‌های دشمن در سال ۱۳۹۸ خواهد شد. هیأت رزمندگان اسلام همگام با همه اقشار ملت ایران این دهه پر بهجت و نورانی را گرامی خواهد داشت و تجدید بیعت امام و ملت در این موفقیت مهم تاریخی را گام دیگری در راستای ناکامی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران می داند. امید است بعد از فجر انقلاب اسلامی با شکل‌گیری مجلسی کارآمد و انقلابی گام‌های موثری برای حل مسائل مردمی که با تحمل همه مشکلات همپای رهبر و مقتدای خویش ایستاده‌اند و خواب دشمنان را آشفته نموده‌اند برداشته شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟