راهنمایی نحوه پوشیدن ساعت با دستبند


راهنمایی نحوه پوشیدن ساعت با دستبند

آیامی دانید چطور دستبند و ساعت را با هم بپوشید.  در اینجا راهنمایی در مورد چگونگی پوشیدن ساعت لوکس با دستبند برای ایجاد ظاهری شیک است همچنین در ظاهر شخص و به عنوان سرمایه گذاری جدا از حلقه و گوشواره و....ساعت مچی لوکس هم می تواند گزینه مناسبی باشد. نوع ساعت : ساعت مچی ای که  برای پوشیدن انتخاب می کنید .باید برای استفاده همزمان با دستبند به سه...

آیامی دانید چطور دستبند و ساعت را با هم بپوشید. در اینجا راهنمایی در مورد چگونگی پوشیدن ساعت لوکس با دستبند برای ایجاد ظاهری شیک است همچنین در ظاهر شخص و به عنوان سرمایه گذاری جدا از حلقه و گوشواره و....ساعت مچی لوکس هم می تواند گزینه مناسبی باشد.

راهنمایی نحوه پوشیدن ساعت با دستبند

نوع ساعت :

ساعت مچی ای که برای پوشیدن انتخاب می کنید .باید برای استفاده همزمان با دستبند به سه گزینه توجه کنید .

موادی که برای ساخت ساعت استفاده می شود رنگ ساعت بند ساعت

اگر می خواهید یک ساعت فلزی بپوشید ، باید مطمئن شوید که دستبند شما همان فلز ساعت را دارد. هیچوقت دستنبند نقره ای را با ساعت رنگ طلایی نمی توانید ست کنید. بنابراین بهتر است هم جنس باشند .به طور مثال یک دستبند چرمی را با ساعت فلزی نپوشید .

راهنمایی نحوه پوشیدن ساعت با دستبند

رنگ دستبند را با ساعت ست کنید:

هنگام استفاده دستبند با ساعت خود دقت کنید که رنگ دستبند با ساعت هماهنگ باشد وهمچنین رنگ و فلز مناسب ساعت خود را بیابید .

راهنمایی نحوه پوشیدن ساعت با دستبند

مقدار استفاده‌ از دستبند :

یکی دیگر از نگرانی ها مربوط به تعداد دستبند این است که چند دستبند را باید در یک زمان بپوشید ؟ همیشه در هنگام پوشیدن دستبند در کنار ساعت خود در درجه اول نگاه به سایز دستبند خود کنید چون با شلوغ کردن دستتون جلوه و زیبایی اکسوسوری هاتون رو از دست می دهید .

ست کردن دستبند با ساعت مچی باید متناسب باشد اگر دستبند نازک و ظریفی انتخاب می کنید می توانید چندتا را باهم بپوشید هیچ قانونی تعیین نشده اما هیچوقت چند دستبند پهن را با ساعت ست نکنید چون جلوه خیلی شلوغی دارد.

راهنمایی نحوه پوشیدن ساعت با دستبند

یک ساعت مچی که درخشندگی دارد انتخاب کنید:

وقتی تصمیم دارید هم ساعت هم دستبند بپوشید باید ساعتی را انتخاب کنید که از زیبایی و جلوه بیشتری برخوردار است زیرا ساعت مهمترین و کارآمدترین اکسسوری در مچ دست است. در حالی که پوشیدن دستبندها با ساعت برای ست کردن لباس است .

پوشیدن یک ساعت پر زرق و برق با یک دستبند به همان اندازه زروق و برق کاملا اشتباه است چون از زیبایی ساعت شما کم میکند .

راهنمایی نحوه پوشیدن ساعت با دستبند

برای موارد رسمی از دستبندهایی از جنس فلز استفاده کنید :

اگر مجبور شدید در مجامع رسمی و رویدادهای اجتماعی یا جلسات شرکت کنید و بخواهید خیلی خاص بنظر برسید .پوشیدن لباس به تنهایی مناسب نیست و مکمل آن یک ساعتی که جلوه و درخشندگی خاصی دارد . برای زن و مرد فرقی ندارد می توانند هر دو از این مدل استفاده کنند .

تعداد دستبند ها باید به یک یا دو دستبند ظریف محدود شود و باید به یک چیز دقت کنید که ساعت و دستبند شما با لباستون مطابقت دارد .

محتوای بیشتر در این بخش: « مدل جواهرات و اکسسوری ترند بهار 2020
بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی