عذرخواهی مدیرکل وزارت ورزش از دایی و پورمحمدی


عذرخواهی مدیرکل وزارت ورزش از دایی و پورمحمدی

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش به علت اشتباه در اعلام نام علی دایی و پورمحمدی به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هاکی، از آن‌ها عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مدیرکل وزارت ورزش از دایی و پورمحمدیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اعلام بی اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی اصغر پورمحمدی از عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون هاکی، سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ناهماهنگی و بی دقتی رئیس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی و علی اصغر پورمحمدی برای ما هم ناراحت کننده بود.
وی افزود: روال انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون‌ها با پیشنهاد و درخواست رسمی رئیس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها آغاز می‌شود و در نهایت پس از بررسی‌های نظارتی و صلاحیت ها، وزیر ورزش و جوانان احکام آن‌ها را امضا می‌کند که این روند قطعا زمان بر است و از وظایف فدراسیون‌ها است که پیگیر آن باشند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزرات ورزش و جوانان گفت: به عنوان مدیرکل وزارت ورزش و جوانان به علت اشتباهات رئیس فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذرخواهی می‌کنم و در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم و انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون هاکی از وی نداشتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول