ماجرای همسرآزاری بازیگر مطرح سینما + عکس


ماجرای همسرآزاری بازیگر مطرح سینما + عکس

در جریان طلاق پرسر و صدای جانی دپ و امبر هرد، این امبر هرد بود که در دادگاه با ارائه شواهدی مدعی شد مورد آزار فیزیکی قرار گرفته است. او مدعی بود که قربانی خشونت خانگی شده است، ادعایی که جانی دپ رد می‌کرد و مدعی بود کسی مورد آزار جسمی قرار گرفته، اوست نه همسرش. البته که در جو حاکم بر هالیوود کمتر کسی پیدا می‌شد که حق را به بازیگر «دزدان دریایی...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امبر هرد ۳۳ ساله در یک سری فایل‌های صوتی که این زوج در سال ۲۰۱۵ و در جریان صحبت در مورد مشکلات زندگی زناشویی شان داشتهاند از درگیری‌های خشونت آمیز خود و جانی دپ گفته است. حالا که مدت زمان زیادی از روزهای طلاق جنجالی هرد و دپ می‌گذرد، انتشار یک فایل صوتی منتسب به امبر هرد ابعاد جدیدی به ماجرا بخشیده است.

این فایل صوتی که نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» منتشر کرده است، کفه ترازو را به نفع جانی دپ سنگین می‌کند. در این فایل صدای این دو بازیگر مشهور به گوش می‌رسد که در حال جدال هستند و امبر هرد تایید می‌کند که جانی دپ را کتک می‌زند و در مداجلات اشیاء گوناگون را به سوی او پرتاب می‌کند.

جدایی جانی دپ از امبر هرد یکی از جنجالی‌ترین موارد طلاق در هالیوود در سال‌های اخیر بوده که علاوه بر هزینه‌های مالی برای دپ، نقش زیادی در بیکار شدن و عدم تمایل کارگردانان برای کار با او داشته است.

دپ ۵۵ ساله، ادعا می‌کند که امبر هرد در دوران ازدواج به او خیانت کرده و با ایلان ماسک رابطه مخفیانه داشته است. وی همچنین می‌افزاید که هرد، ۳۲ ساله، با وی با خشونت رفتار کرده و پس از این که یک بطری مشروبات الکلی را به سمت دپ پرتاب کرده، وی مجبور شده به خاطر صدمه‌ای که به انگشتش وارد شده جراحی پیوند انجام دهد. این ادعاهای جانی دپ با ارائه مدارکی مطرح شده است که به نظر می‌رسد می‌تواند به طور کامل رأی دادگاه را به نفع این بازیگر مطرح تغییر دهد.

ماجرای همسرآزاری بازیگر مطرح سینما + عکس

ماجرای همسرآزاری بازیگر مطرح سینما + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403