نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو برگزار می گردد


نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو با هدف نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی…

نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو برگزار می گردد

باهدف نوآوری در بازاریابی آنلاین:

نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو برگزار می گردد
سیناپرس: نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک الگو با هدف نوآوری در بازاریابی آنلاین، ارائه تجربیات متخصصان این حوزه، شبکه سازی و برگزاری کارگاه آموزشی، روز یکشنبه مورخ 27 بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

این رویداد با همکاری جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران ( فاوا )، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، انجمن علمی MBA دانشگاه علامه، گروه پاتکو و شرکت سنجاق در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه واقع در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

در این رویداد فرصتی فراهم خواهد شد تا شرکت کنندگان بتوانند رزومه خود را در اختیار حامیان و تیم الگو قرار بدهند و از این طریق تجربه بهتری از شبکه سازی را تجربه کنند. همچنین کانترهایی برای مشاوره شغلی فراهم شده است تا شرکت کنندگان بهتر بتوانند در زمینه های مختلف کسب و کار مشاوره بگیرند.

برنامه های اجرایی این رویداد عبارتند از :

دریافت رزومه از شرکت کنندگان و معرفی آنان به استارتاپ ها و شرکت های حاضر در رویداد برای مصاحبه کاری بازدید از دیجیکالا : شرکت کنندگان میتوانند با ثبت نام قبلی در این بازدید شرکت کنند. در روز رویداد زمانی برای ثبت نام اختصاص داده خواهد شد. مشاوره شغلی : کانترهایی برای مشاوره شغلی شرکت کنندگان تدارک دیده شده است. همچنین میهمانان و سخنرانان رویداد نیز جهت مشاوره در زمان شبکه سازی حاضر هستند. دریافت فایلهای ارائه، ویدیو و عکس های این رویداد شبکه سازی و پرسش و پاسخ : در زمان پذیرایی و استراحت حاضرین میتوانند با شرکت کنندگان، حامیان و سخنرانان رویداد ارتباط و تعامل برقرار کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://bit.ly/olgooevent و صفحه ایوند http://bit.ly/olgooevent1 مراجعه فرمایید.

مکــــان: اتوبان شهید همت- دهکـــده المپیک- میـــدان ورزش دانشگاه علامه طباطبائی- دانشکده مدیریت و حسابداری

زمان : 27 بهمن ماه 1398

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟