دختر 38 ساله مادر خود را به خاطر پول خون بها به قتل رساند / در بیجار رخ داد


حوادث رکنا: زن 38 ساله‌ای در شهر حسن آباد یاسوکند بیجار به دلیل نگرفتن پول خون بهای پدرش، مادر خود را به قتل رساند.

رییس پلیس آگاهی اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ فوت مشکوک یک پیرزن ۸۱ ساله را در حسن آباد بیجار به پلیس گزارش کرد و ماموران با حضور در محل و مشاهده برخی آثار ضرب و شتم در بدن مقتول تحقیقات خود را در خصوص علت مرگ آغاز کردند.

سروان محسن گل زردی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر خانواده از سال‌های قبل با مادرش دچار اختلاف و مشکل بوده است به همین خاطر وی فراخوانده شد که در ابتدا سعی داشت با داستان سرایی تحقیقات پلیس را منحرف کند.

وی افزود: قاتل در ادامه اعترافات خود اظهار داشت سال‌ها پیش پدرش را در حادثه‌ایی از دست داده و بدنبال آن خون بهایی (دیه) به خانواده ما تعلق گرفت که مادرم بدون اطلاع من همه پول را به حساب برادرم که در تهران ساکن است، واریز کرد.

رییس پلیس آگاهی بیجار یادآور شد: دختر در اعترافاتش آورده بارها از مادرم خواستم مبلغی برای گذراندن زندگی و آینده ام از این پول بدهد اما او از این کار امتناع می کرد که امروز درگیری ما به همین دلیل بالا گرفت که از روی پله هولش دادم.

وی گفت: این زن جوان سپس با ضربات پی در پی سر مادرش را به دیوار کوبیده و پس از اطمینان از فوت او، صحنه را از خون های ریخته شده پاک و لباس‌های مادر را تعویض کرده و پس از آن به اورژانس اطلاع داده و وانمود کرده از پله سقوط کرده است.

سروان گل زردی تاکید کرد: پس از تحقیقات تکمیلی قاتل بودن این فرد برای پلیس به اثبات رسید و دختر جوان با حکم مقام قضایی تحویل زندان سنندج شد و پرونده برای صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی