فارس من| سیستم کاری برای پرسنل شرکتی و پیمانکار 14 روز کار و 14 روز استراحت است


فارس من| سیستم کاری برای پرسنل شرکتی و پیمانکار 14 روز کار و 14 روز استراحت است

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت گفت: میزان استراحت و کار تمامی پرسنل شرکت نفت از پرسنل اقماری تا پرسنل شرکتی و پیمانکار به صورت یکسان بوده و تعداد روزهای استراحت برای همه نیروهای استخدامی شرکت نفت ۱۴ روز...

ناصر مولایی، مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد روزهای استراحت پرسنل شرکت نفت گفت: میزان استراحت و کار تمامی پرسنل شرکت نفت از پرسنل اقماری تا پرسنل شرکتی و پیمانکار به صورت یکسان بوده و تعداد روزهای استراحت برای همه نیروهای استخدامی شرکت نفت ۱۴ روز کار و ۱۴ روز استراحت است.

وی در ادامه گفت: اینکه گفته می‌شود سیستم کاری پرسنل شرکتی و پیمانکار به صورت 22 روز کار و 8 روز استراحت است حرف نادرستی است و سیستم کاری برای همه نیروها 14 روز کار و 14 روز استراحت است.

مولایی در پایان اظهار داشت: اگر احیانا کارمندی در شرکت‌های زیرمجموعه وجود دارد که سیستم کار آن به صورت 22 روز کار و 8 روز استراحت است به ما مراجعه کند تا مشکل را حل کنیم.

برخی کاربران خبرگزاری فارس در بخش «فارس من» با ثبت سوژه‌ی "چرا قانون برای تعداد روزهای استراحت پرسنل شرکت نفت متفاوت است" خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...