سومین جشنواره ورزش های آبی و ساحلی ندسا در بندرعباس برگزار می شود


به گزارش خبرگزاری مهر، ناوسالار یکم...


به گزارش خبرگزاری مهر، ناوسالار یکم پاسدار علی اصغر محمودی بیان داشت: سومین جشنواره ورزش‌های آبی و ساحلی از امروز با ورود تیم‌های شرکت کننده از هشت استان کشور رسماً آغاز به کار خواهد کرد و تیم‌ها در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و آئین اختتامیه نیز ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.

وی از نجات غریق، شنا، والیبال ساحلی، قایقرانی و ورزش‌های سه گانه به عنوان پنج رشته سومین جشنواره ورزش‌های آبی و ساحلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: برگزاری مسابقه قایقرانی استقامتی به طول ۱۵ کیلومتر از جزیره هرمز به بندرعباس صبح روز چهارشنبه ۱۵ بهمن برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی ندسا با بیان اینکه مسابقه قایقرانی بادبانی نیز عصر روز چهارشنبه ۱۵ بهمن در سواحل زیبای شهر بندرعباس انجام خواهد شد، عنوان کرد: مسابقات رشته نجات غریق در چهار رشته «شنای ۱۰۰ متر با مانع، شنای ۱۰۰ متر منجی غریق با اسلحه، شنای ۵۰ متر حمل آدمک و شنای ۲۹ متر امدادی و حمل آدمک انجام می‌شود.

وی با ذکر این نکته که مسابقات شنا در سه رده سنی زیر ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۹ سال و ۴۰ سال به بالا و در چهار رشته کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه ۱۰۰ متر و ۵۰ متر برگزار می‌شود، افزود: رشته آزاد تیمی ۴ در ۵۰ تیمی برگزار می‌شود.

محمودی با بیان اینکه ۱۶ تیم نیز در بخش مسابقات والیبال ساحلی شرکت کرده اند، گفت: در بخش مسابقات قایقرانی تورینگ ورزشکاران در رشته‌های کاناهای یک نفره و دو نفره زیر ۴۵ و در دو رده بالای ۴۵ سال از جزیره هرمز تا بندرعباس پارو می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر در قالب ۲۱ تیم در بخش مسابقات سومین جشنواره ورزش‌های آبی و ساحلی نیروی دریایی سپاه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، افزود: احیای ورزش‌های باستانی و زورخانه ای، میزبانی از مسابقات جهانی باستانی و زورخانه بر روی عرشه کشتی در تنگه هرمز از جمله برنامه‌های است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان