سفر زوجِ مجری محبوب به سیسیتان و بلوجستان/ عکس


سفر زوجِ مجری محبوب به سیسیتان و بلوجستان/ عکس

عمو مهربان و خاله رویا از امروز تا پنج شنبه به همراه جمعی از هنرمندان حوزه کودک در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان برنامه اجرا می کنند.

به گزارش افکارنیوز،

برنامه «با ما بیا» که با هدف سرگرم سازی و ایجاد روحیه شاد و پرامید در کودکان و خانواده‌ها تولید می‌شود، تلاش می‌کند حس مشارکت مخاطبان را تقویت کند.

اخبار چهره ها - عمو مهربان و خاله رویا، زوج تلویزیونی محبوبی هستند که چندسالی است مهمان نگاه کودکان ایرانی شده‌اند و برنامه‌های متفاوت و شادی را طی این مدت از شبکه دو سیما روانه آنتن کرده‌اند.

سفر زوجِ مجری محبوب به سیسیتان و بلوجستان/ عکس

همزمان با دهه فجر برنامه «با ما بیا» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن روی آنتن می‌رود، البته قرار است از امروز تا پنج شنبه عمو مهربان و خاله رویا به همراه جمعی از هنرمندان حوزه کودک سه روز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان کنار کودکان مناطق دشتیاری، سرباز و نیکشهر برنامه را اجرا کنند.

پوران درخشنده ،بهنوش بختیاری ،سید جواد هاشمی ،مهران رجبی،مجید قناد از هنرمندانی هستند که این گروه را همراهی می کنند و کنار بچه ها هستند.

«موتور امداد» و «یک لقمه خنده» از جمله برنامه‌های پیشین این زوج در تلویزیون است؛ سید مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی که در زندگی واقعی هم با یکدیگر زوج هستند، هم در زندگی و هم برنامه‌سازی، تفاهم و درکی مشترک دارند.

سفر زوجِ مجری محبوب به سیسیتان و بلوجستان/ عکس

مهربان با تشکیل یک ایستگاه تلویزیونی تصمیم دارد تا ارتباطی جدید با بچه‌ها برقرار کرده و با پخش کارتون‌های جذاب، لحظاتی خوش برای آن‌ها فراهم کند. «با ما بیا» در دو بخش تولیدی و تامینی ارائه می‌شود و از طریق پل‌های ارتباطی، مشارکت مخاطبان را نیز به همراه دارد.این برنامه امروز حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از منطقه دشتیاری روی آنتن شبکه دو می رود.

گفتنی است عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: سید مجتبی ظریفیان، کارگردان: آزیتا رضایی، مدیر تولید: علیرضا امینیان، طراح دکور: فرشته وطن پور، مجری: سید مجتبی ظریفیان- آزیتا رضایی، سرپرست نویسندگان: آزیتا رضایی، آهنگساز: ارژنگ حقانی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا