راهبرد دولت ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی ایران دچار فروپاشی شده است


راهبرد دولت ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی ایران دچار فروپاشی شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد دولت ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی ایران دچار فروپاشی و شکست شده است.

سردار "غلامرضا سلیمانی" روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در یادواره ۹۷۶ شهید عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج، افزود: ملت ایران اسلامی قبل از انقلاب تحت سیطره نظام سلطه بوده است اما پس از انقلاب اسلامی عزت پیدا کردند و عزیزترین ملت در بین ملت های دنیا شده اند. عزت، عظمت و آزادگی ملت ایران پس از انقلاب اسلامی بازیابی شد.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس بیان کرد: مردم این استان طی سال ۴۲ در منطقه گجستان وارد جنگ با رژیم شاهنشاهی شدند تا تحت سلطه آمریکا نباشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های ۱۳۰۷ و ۱۳۰۹ و همچنین مردم بهمئی نیز در سال ۱۳۱۴ با ارتش مهاجم رضاخان مبارزه کرده و وارد جنگ شدند.

سلیمانی تصریح کرد: مردم و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس در مقیاس سه لشکر حضور داشتند.

وی ادامه داد: جای جای کشور و زاگرس شاهد این مجاهدت ها و از خودگذشتگی‌ها بودند اما به علت نداشتن رهبر به نتیجه نمی‌رسید اما ملت ایران توانست با رهبری امام راحل در مقابل قوی ترین حکومت وقت منطقه به پیروزی برسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امام راحل با دست خالی و با تکیه بر ایمان و غیرت دینی مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. یکی از دستاوردهای این انقلاب علاوه بر عزت، عظمت و آزادگی، تغییر مفهوم قدرت توسط امام راحل بود و هم اکنون قدرت نظامی و سخت آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است.

سلیمانی گفت: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا طی دو سه سال اخیر با ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی و رسانه ها به دنبال فشار حداکثری و جنگ روانی بر ایران اسلامی هستند و این همه توطئه و نقشه برای هر کشوری بود نمی توانست طاقت بیاورد اما به واسطه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم نقشه های آن‌ها خنثی و نقشه بر آب شد.

وی با بیان اینکه راهبرد دولت ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی ایران دچار فروپاشی و شکست شده است، افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا بی بدیل و بی نظیر بوده است و راه سردار سلیمانی تا نابودی نظام سلطه ادامه خواهد داشت و ان شاءالله شاهد افول امپراطوری ظاهرا قدرتمند آن‌ها خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف خدماتی را ارئه داد اما اگر کمبودهایی وجود دارد با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و سیره امام راحل برای برون رفت از مشکلات گام برخواهیم داشت.

سلیمانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در مرحله تمدن سازی قرار گرفته است که به همین خاطر آمریکا و نظام سلطه در تلاش برای انجام یک عملیات فریب گسترده روانی هستند تا شکست خود را پیروزی و موفقیت‌های ایران اسلامی را شکست جلوه دهند که باید ملت ایران هوشیار باشند و مرعوب دشمن نشوند.

وی ادامه داد: تنها راه ادامه دادن راه شهیدان و سردار سلیمانی این است که در مقابل جنگ روانی دشمنان به خصوص آمریکا منفعل نباشیم و با وجود مشکلاتی که وجود دارد، وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید سنگرها را فتح و قدس را آزاد کنیم و این آرزوی امام راحل بوده که ان شاءالله در زمان مقام معظم رهبری آزادی قدس محقق خواهد شد.

سلیمانی افزود: با الگوگیری از ایران اسلامی، ملت های آزادی خواه به پا خواهند خواست، سرنوشت خود را به دست خواهند گرفت و در مقابل قدرت های شیطانی می‌ایستند.

وی عنوان کرد: همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه است و اگر در برخی از صحنه‌ها و عرصه‌ها موفقیتی نداریم و فاصله طبقاتی، اشرافی‌گری، رانت و فساد وجود دارد، به علت فاصله گرفتن از ولایت فقیه بوده است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و جمهوری اسلامی ایران یک نظام سیاسی مترقی و افتخارآمیز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش