تیم موتوجی پی رپسول هوندا از RC213V 2020 رونمایی کرد


موتوجی پی ایران – تیم رپسول هوندا از موتور خود برای فصل 2020 موتوجی پی رونمایی کرد که توسط برادران مارکز رانده خواهد شد. طی یک مراسم معرفی در جاکارتا، پایتخت اندونزی که مقر حامی آنها یعنی رپسول است، تیم کارخانه ای هوندا از دو موتور RC213V با شماره های 93 و 73 رونمایی کرد که از نظر طرح و رنگ کاملاً با نسخه های سالهای گذشته یکسان است. طرح 2020 نیز...

موتوجی پی ایران – تیم رپسول هوندا از موتور خود برای فصل 2020 موتوجی پی رونمایی کرد که توسط برادران مارکز رانده خواهد شد.

طی یک مراسم معرفی در جاکارتا، پایتخت اندونزی که مقر حامی آنها یعنی رپسول است، تیم کارخانه ای هوندا از دو موتور RC213V با شماره های 93 و 73 رونمایی کرد که از نظر طرح و رنگ کاملاً با نسخه های سالهای گذشته یکسان است. طرح 2020 نیز شامل رنگ های آشنا قرمز و نارنجی بوده و البته رنگ سفید رپسول هوندا به همراه لوگو ردبول که اسپانسرهای بزرگی برای هوندا هستند نیز شامل می شود اما در کل تغییرات زیادی نسبت به نسخه 2019 مشاهده نمی شود.

خورخه لورنزو در آخرین مسابقه فصل گذشته اعلام بازنشستگی کرد و همین باعث شد تا قهرمان فصل 2019 موتو2، الکس مارکز قراردادی دو ساله را با هوندا امضاء کند و به برادرش، مارک مارکز در تیم رپسول هوندا بپیوندد. مارکز جوان در این مراسم گفت:

من واقعاً هیجان زده و خوشحالم که در این مراسم حضور دارم.

راه پیدا کردن از موتو2 به تیم موتوجی پی رپسول هوندا واقعا یک افتخار برای من است و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه ها خواهم کرد.

تیم موتوجی پی رپسول هوندا از RC213V 2020 رونمایی کردتیم موتوجی پی رپسول هوندا از RC213V 2020 رونمایی کرد الکس مارکز – رپسول هوندا 2020

مارک مارکز که دوران ریکاوری پس از جراحی شانه را پشت سر می گذارد، در این مراسم گفت:

مطمئناً فصل 2020 مانند فصل های گذشته سخت خواهد بود. رقبای ما تلاش خواهند کرد تا خودشان را بهبود بخشند و ما را شکست دهند اما ما با تمام کارکنان هوندا شدیداً کار می کنیم تا دوباره برای یک قهرمانی جهان دیگر بجنگیم.

این هدف اصلی ماست، فصل 2019 بسیار خوب بود و ما سعی خواهیم کرد عملکرد خود را برای سال 2020 بهبود بخشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد