نقش میز تلویزیون در دکوراسیون


نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

میز تلویزیون نقش یک نقطه کانونی را در فضای داخلی منزل ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری موج، اگر می خواهید در بدو ورود به منزل مهمان های خود را از این حسن سلیقه شگفت زده کنید به شما توصیه می کنیم خرید میز تلویزیون زیبا و کارآمد را به عنوان اولین عنصر در چیدمان داخلی مد نظر قرار دهید. اندازه، ارتفاع، سبک طراحی و تم رنگی میز تلویزیون از مهم ترین پارامترهای است که باید متناسب با فضای داخلی منزل شما در نظر گرفته شود. بر فرض اگر دکوراسیون منزل شما یک چیدمان چوبی کلاسیک را دنبال می کند بدون تردید وجود یک میز تلویزیون شیشه ای نقش خود را به خوبی ایفا نمی کند. به شما توصیه می کنیم سبک ها را نیز در راستای انتخاب یک میز تلویزیون زیبا در نظر بگیرید و بر اساس ایده پردازی های فضای داخلی منزل خود سفارش میز TV را دنبال کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون ویژگی های بصری و جنس و متریال میز تلویزیون مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر برای تغییر دکوراسیون منزل خود وجود یک میز زیبا را ضروری می دانید به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

* خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون شما در قدم اول باید متناسب با فضای داخلی منزل شما در نظر گرفته شود. اگر در خانه های آپارتمانی ساکن هستید و ارتفاع ایده الی برای میزهای کمدی در اختیار ندارید و یا میز تلویزیون کابینتی فضای زیادی از اتاق نشیمن شما را اشغال می کند به شما توصیه می کنیم میزی را خریداری کنید که ابعاد کوچک تری دارد این امر علاوه بر سر و سامان دادن تلویزیون شما فضای زیادی را از محیط به خود اشغال نمی کند. امر دیگری که برای خرید میز تلویزیون باید مد نظر قرار داد تم رنگی آن است که با توجه به هارمونی رنگ حاکم در منزل باید دنبال شود. برفرض اگر از مبل های سفید و پرده های رنگ روشن استفاده کرده اید می توانید یک رنگ کاملاً مترداف مثل رنگ سفید را برای میز خود در نظر بگیرید یا از یک رنگ متضاد مثل رنگ مشکی استفاده کنید که این دو امر یک سایه روشن زیبا را برای شما فراهم می کند. شناخت رنگ ها و انتخاب یک رنگ ایده ال بر اساس تنالیته رنگی حاکم در فضا در این راستا به شما کمک می کند. در قدم سوم توصیه ما به شما سبکی است که در منزل از آن پیروی می کنید که در ادامه پیرامون هر یک به اختصار توضیح خواهیم داد.

نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

* سبک نوستالژی برای خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون خود را می توانید برای دکوراسیون های نوستالژی، کلاسیک و روستیک بر اساس علاقه مندی خود انتخاب کنید. میز شما می تواند قطعه ای چوب باشد که بدون اینکه پرداخت زیادی روی آن صورت گرفته باشد با همان عطر و بوی جنگل به خانه شما مهمان شود این قبیل میزها برای دکوراسیون های روستیک بسیار گزینه مناسبی محسوب می شوند. از سوی دیگر می توانید میزی را که سبک طراحی آن با چوب دنبال شده است را برای چیدمان های نوستالژی خود مد نظر قرار دهید. هر چقدر سادگی و قدیمی بودن طرح در این میز بیشتر نمایش داده شود به سبک نوستالژی شما نزدیک تر است و شما را با دوره های قدیم بیشتر پیوند می دهد و این امر بدون شک نیاز به یک دکوراسیون سنتی را برای شما به یک امر مهم بدل می کند. در قدم آخر می توانید یک میز برای چیدمان کلاسیک خود که بسیار لوکس است در نظر بگیرید. این میزها باید قدری از هنر منبت کاری بهره گرفته باشند و با استفاده از چوب های بسیار عالی روند تولید آن دنبال شده باشد تا شما را به چیدمان کلاسیک تان نزدیک تر کند.

نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

* سبک برتر و با انتخاب میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون خود را اگر می خواهید بر اساس آخرین ایده پردازی های کشورهای اروپایی مد نظر قرار دهید باید با سبک کلاسیک و نوستالژی خداحافظی کنید زیرا این سبک طراحی با این سه طرح بسیار بیگانه است. شما می توانید از میزی استفاده کنید که سبک طراحی و تم رنگی آن بسیار متفاوت تر از سایر میزها در نظر گرفته شده است. این امر شما را به چیدمان های مدرن اروپایی بسیار نزدیک می کند. تم های رنگی خاص اصلی ترین پارامتری است که برای این قبیل طراحی ها در نظر گرفته می شود. همان طور که می دانید سبک برتر سبکی است که نمونه و مشابه آن در هیچ کجا یافت نشود. میزهای مدرن نیز این ویژگی را دارد هستند بر فرض قابلیت تا شدن میز خود می تواند یکی از ویژگی های بارز این قبیل سبک ها باشد. از سوی دیگر شما می توانید میزی را خریداری کنید که اندازه و ارتفاع دو سویه میز با یک دیگر تفاوت داشته باشند و شبیه به یک شلف دیواری به صورت دو طبقه طراحی شده باشند. البته در این راستا می توانید از میزهای دیواری با سبک های متفاوت نیز بهره بگیرید.

نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

*میزتلویزیون های دیواری

آیا از میزهای دیوار کوب شده اطلاعی دارید. به تازگی میزهای تلویزیونی تهیه و تولید می شود که بر اساس فضای خالی و فضای مرده منزل شما طراحی آن صورت می گیرد. این امر نیاز به سفارشی سازی دارد که پس از اندازه گیری فضای مد نظر شما روند ساخت میز دنبال می شود. میزها در داخل دیوار فیکس می شوند و اندازه و مساحت فضای روی میز بسته به اندازه تلویزیون شما در نظر گرفته می شود. اگر میز شما دیوار کوب باشد مساحت رویه میز بسیار کم و اگر میز شما برای جایگذاری یک تلویزیون رو میزی در نظر گرفته شده باشد باید مساحت روی میز بیشتر باشد. همچنین شما بسته به محیط و دیواری که در اختیار طراح و سازنده قرار می دهید می توانید ابعاد و استفاده شلف ها را بیشتر یا کمتر در نظر بگیرید. نور پردازی، تم رنگی و انتخاب تعداد شلف های دیواری از مهم ترین عواملی است که شما برای طراحی میز تلویزیون دیوار کوب خود می توانید مد نظر قرار دهید.

نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

* دکوراسیونی لوکس، لاکچری و سلطنتی

میز lcd برای دکوراسیون های اشرافی به دلیل فضای بسیار زیادی که در خانه های ویلایی در اختیار شما قرار داده می شود روند خیلی سخت و پیچیده ای را از آن شما نمی کند. اگر در یک خانه بزرگ ساکن هستید می خواهید یک ایده پردازی لاکچری را مهمان خانه خود کنید می توانید از ابعاد بزرگتری برای سفارش دادن میز تلویزیون خود بهره بگیرید. خرید میز تلویزیون کابینتی، کمدی و میزهای دیواری بزرگ هیچ مانعی برای این گونه محیط ها حاصل نمی کند. بر اساس ایده پردازی که برای منزل خود مد نظر قرار گرفته اید می توانید از یراق آلات و اکسسوری های متفاوت نیز هم راستا با ایده پردازی لوکس خود برای میز تلویزیون در نظر بگیرید. بدون شک رنگ طلایی برای این گونه سبک ها معجزه به پا می کند اگر از چوب استفاده می کنید می توانید رنگ طلایی را چاشنی کار کنید و اگر آهن است طرح و ایده مد نظر شما برای میز تلویزیون باید از رنگ های استاتیک که به تازگی بسیار مرسوم شده است در این راستا بهره بگیرید. میزهای دیواری را می توانید با هنر لمسه دوزی دیزاین کنید تا تأثیر زیبایی مضاعف تر آن را شاهد باشید. دکوراسیون لوکس و لاکچری را با استفاده از این نقطه مرکزی مهم به تصویر بکشید و حول محور آن چیدمان مبلمان و سایر وسایل دکوری منزل خود را دنبال کنید.

نقش میز تلویزیون در دکوراسیون

* کلام آخر پیرامون خرید میز تلویزیون

شما در قدم اول برای خرید میز تلوزیون باید مساحت منزل خود را مد نظر قرار دهید. اگر خانه ای بزرگ و ویلایی دارید می توانید از سبک لوکس و لاکچری در این راه برای دکور کردن اتاق نشیمن خود بهره بگیرید و اگر خانه ای نقلی و آپارتمانی دارید باید از میز تلویزیون مدرن برای دکور کردن فضای منزل خود یاری بگیرید. این را به یاد داشته باشید که پارامترهای بسیار زیادی در تعین قیمت میز تلویزیون شما تأثیر گذار است به عنوان مثال جنس متریالی که برای ساخت میز تلویزیون در نظر گرفته می شود مهم ترین فاکتوری است که نرخ نهایی قیمت میز تلویزیون شما را تعین می کند مسلماً خرید میز تلویزیون ام دی افی با خرید میز تلویزیونی که از چوب راش، گردو و چوب افرا در پرسه ساخت از آن بهره گرفته می شود خیلی تفاوت دارد. از سوی دیگر شما با توجه سفارشی کردن میز تلویزیون خود نیز هزینه بیشتری را متحمل می شود اگر می خواهید یک میز ساده برای اتاق نشیمن خود خریداری کنید هزینه زیادی به شما تحمیل نمی شود اما برای سفارشی سازی کردن میز و دیوار کوب کردن آن باید مبلغ بسیار زیادی را متحمل شوید. میز تلویزیون لوکسی که از اکسسوری های گران قیمت بهره گرفته است نیز در تعین قیمت میز تلویزیون شما بسیار تأثیر گذار است. میزی که از هنر لمسه دوزی یا رنگ طلایی استاتیک کمک گرفته است قیمت تمام شده بیشتری را در پی دارد. شما با توجه به اطلاعات ارائه شده می توانید برای خرید میز تلویزیون خود از این پس نکته های بسیاری را در نظر بگیرید تا به یک محصول ایده ال و کار آمد دست پیدا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !