240 دانش آموز پسر اراکی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند


240 دانش آموز پسر اراکی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند

اراک - ایرنا - 240 دانش آموز پسر اراکی روز یک‌شنبه در قالب اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی از مقابل کانون کوثر اراک به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

این دانش آموزان در پایه دوم دبیرستان در آموزشگاه های آموزش و پرورش ناحیه یک اراک تحصیل می‌کنند و به مدت سه روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به تمرین مهارت‌های درس آمادگی دفاعی می پردازند.

این کاروان با هفت دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور می یابند و یک روحانی و ۲ راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس نیز اعضا را در این اردوی معنوی همراهی می‌کنند.

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین بدرقه این دانش‌آموزان گفت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب اردوهای راهاین نور دانش‌آموزی از ۱۵ آبان‌ماه امسال آغاز شد که در نوبت اول دانش آموزان دختر استان به این مناطق اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار مجید غلامی افزود: اعزام دانش آموزان پسر به اردوهای راهیان نور از امروز آغاز و تا پایان بهمن ماه جاری نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: آشنایی نسل جوان با روحیه شهادت طلبی، گذشت و ایثار رزمندگان اسلام، پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و همچنین معرفی توطئه‌ها و کینه‌توزی های دشمنان اسلام به خصوص استکبار جهانی در راستای دشمن شناسی، از مهمترین اهداف راهیان نور است.

اعزام ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور در سال جاری هدف‌گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط