29 واحد مسکونی در سروآباد تحویل مددجویان شد


29 واحد مسکونی در سروآباد تحویل مددجویان شد

سنندج - ایرنا - همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، 14 پروژه عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی در شهرستان سروآباد با حضور مسوولان محلی افتتاح شد که از جمله آنها تحویل 29 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی بود.

۲۳ واحد مددجویان کمیته امداد امام (ره) با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در روستای قلعه جی که با مشارکت سپاه و بنیاد مسکن احداث شده بود روز سه‌شنبه در مراسمی افتتاح و تحویل صاحبان آنها شد.

همچنین ۶ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی نیز با اعتبار سه میلیارد ریال که برای ساخت هر واحد مسکن مددجویی ۴۰۰ میلیون ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه و ۱۰۰ میلیون ریال نیز به صورت بلاعوض پرداخت شده است، امروز به بهره‌برداری رسید.

کمک به تعمیر و مرمت مسجد روستای تازه آباد بخش مرکزی با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون ریال و کمک به احداث زمین ورزشی این روستا با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه و ۱۰ پروژه شامل بتن ریزی بیش از ۱۷ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های روستاهای تابعه بخش مرکزی، احداث دیوار حائل، ساماندهی شبکه فاضلاب و سنگفرش معاب با بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌هایی بود که در سروآباد افتتاح شد.

29 واحد مسکونی در سروآباد تحویل مددجویان شد

دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سروآباد کلنگ زنی یا افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

از ۱۲ بهمن همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!