استاندار تهران با خانواده شهیده اولادی از شهدای سانحه هوایی دیدار کرد


استاندار تهران با خانواده شهیده اولادی از شهدای سانحه هوایی دیدار کرد

تهران – ایرنا – استاندار تهران در سفر خود به شهرستان دماوند به همراه مسئولان شهرستان با خانواده شهیده دکتر آلما اولادی مسافر دماوندی پرواز هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراین که از محققان و نخبگان ریاضی کشور بود، دیدار کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیده اولادی، اظهار داشت: دکتر اولادی از شهدای سانحه هوایی اخیر کشور، به واسطه نوع نگاهی که به زندگی، معنویت، آموزه های دینی و الهی و همچنین نوع تربیت و تعلیمی که داشت، قطعا برای جامعه الهام بخش هستند.

وی ادامه داد: این شهیده به واسطه داشتن روحیه دینی هیچگاه از تلاش در راه علم و دانش دست نکشیدند و با انرژی مضاعف برای کسب آن کوشیدند که در نگاه نخست شاید بنظر برسد جامعه از دستاوردهای ایشان در عرصه علم و فن آوری در آینده محروم شده ولی از نگاه دیگر می توان اثر بخشی این شهیده را در جامعه دید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهید آلما اولادی امروز همچون شهید سردار سلیمانی به یک الگو تبدیل شده که می توان از مکتب و راه آنان بهره گرفت و اولادی های بسیاری را در عرصه های علمی تربیت کرد.

محسنی بندپی گفت: شهیده آلما اولادی برای اینکه به اوج تکامل تحصیلی برسد تمامی سختی های مسیر تحمل کرد و امروز باید شرایط و بستر لازم را برای نسل آینده کشور فراهم کنیم تا با جدیت و کوشش شاهد موفقیت های روز افزون باشیم؛ دانشجویان ایرانی همیشه جزو دانشجویان پرتلاش و با استعداد در دیگر کشورها هستند.

استاندار تهران با خانواده شهیده اولادی از شهدای سانحه هوایی دیدار کرد

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند نیز امروز با اشاره به دیدار از چندین خانواده شهید و جانباز شهرستان، اظهار داشت: امروز مسئولان دماوند در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، با خانواده شهید سرلشکر "مجید ریاضتی" دیدار کردند.

وی ادامه داد: این شهید متاهل و دارای یک فرزند بودند که در سال ۱۳۶۴ در عملیات و الفجر ۸ منطقه فاو به درجه رفیه شهادت نائل و امسال در امامزاده چیذر به خاک سپرده شدند.

این مقام مسئول همچنین به دیدار از خانواده شهید "نعمت الله فلاحی" اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار نیز متولد ۱۳۳۸ بود که در سال ۱۳۵۹ در منطقه دیواندره به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ همچنین امروز از جانباز ۷۰ درصد، عباس بابایک دیدار شد.

صفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی پابرجا است، گفت: امروز هرچه داریم از شهدای این کشور است که در تمامی عرصه ها جان خود را فدا کردند تا این انقلاب جاوید باشد و آرمان های آن حفظ شود.

استاندار تهران با خانواده شهیده اولادی از شهدای سانحه هوایی دیدار کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !