یک ایرانی و سه خارجی به نیمه نهایی بدمینتون بانوان جام فجر راه یافتند


یک ایرانی و سه خارجی به نیمه نهایی بدمینتون بانوان جام فجر راه یافتند

شیراز-ایرنا- مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون انفرادی جام فجر در بخش بانوان برگزارشد و طی آن یک ورزشکار ایرانی و سه خارجی  به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در این مرحله که چهارشنبه درسالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، ثریا آقایی از ایران، لیندا زنجیری از بلغارستان، کریستال پال از آمریکا و فابینا سیلوا از برزیل موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

در بازی های مرحله یک چهارم نهایی، ثریا آقایی از ایران ۲ بر صفر، ساغر رفیعی هم وطنش را شکست داد، کریستال پال آمریکایی با همین نتیجه رومینا تاجیک از ایران را پیش رو برداشت ، نسیم صفایی از ایران ۲ بر صفر مغلوب لیندا زنجیری بلغاری شد، فابیلنا سیلوا از برزیل ۲ به صفر آنجانا کوری از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی در سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز شد.

رقابت های بانوان در این دوره از مسابقات صبح ها و پیکارهای آقایان بعداز ظهرها برگزار می شود.

۲۸ بازیکن در قسمت یک نفره و دو نفره تیمی بانوان و آقایان از کشورهای کانادا، مکزیک، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغارستان، اسلواکی، اتریش ، هند، پاکستان، ایسلند ، عراق، اوکراین و ایران با هم پیکار می کنند.

۲۵ هزار دلار جایزه برای این مسابقات تعیین شده است .

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر نوزدهم بهمن ماه پایان می یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی