نحوه دریافت رمز پویا از بانک سامان


با توجه به غیرفعال شدن رمزدوم ایستای کارت‌های بانکی از تاریخ 1398/10/01، می توانید از طریق یکی از سامانه های ذیل نسبت به فعالسازی رمز پویای کارت بانکی خود اقدام نمایید؛

صدای ایران -روش اول: برای فعالسازی رمز پویا بانک سامان باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و درخواست فعالسازی را ثبت نمایید. پس از آن اپراتور شعبه یک کد QR در اختیار شما قرار می‌دهد که همراه با پیامک فعالسازی که برایتان ارسال شده، در حین فعالسازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پس از دانلود و نصب برنامه اختصاصی بانک سامان که رمزینه نام دارد، ابتدا باید کد QR دریافتی از شعبه را در محیط نرم‌افزار اسکن کرده و پس از آن کد ۶ رقمی صادره توسط شعبه یا نت‌بانک را داخل نرم‌افزار وارد می‌کنیم. باقی موارد تنها انتخاب رمز ورود به نرم‌افزار و چند مرحله ساده است و پس از آن می‌توانید با هر بار مراجعه به برنامه رمزینه، رمز یک‌ بار‌ مصرف خود را مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.

روش دوم: در صورت فعال بودن سامانه نت‌بانک سامان، می‌توانید با مراجعه به بخش «مدیریت کارت» و انتخاب گزینه «فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت» و پس از انتخاب کارت و «فعالسازی برنامک»، رمز ۶ رقمی جهت ورود به رمزینه را دریافت نموده و در نرم‌افزار مورد استفاده قرار دهید. پس از نصب برنامه رمزینه ابتدا باید کد QR دریافتی از نت‌بانک را در محیط نرم‌افزار اسکن کرده و پس از آن کد ۶ رقمی صادره توسط شعبه یا نت‌بانک را داخل نرم‌افزار وارد می‌کنیم. باقی موارد تنها انتخاب رمز ورود به نرم‌افزار و چند مرحله ساده است و پس از آن می‌توانید با هر بار مراجعه به برنامه رمزینه، رمز یکبار‌مصرف خود را مشاهده و مورد استفاده قرار دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس