500 بسته لوازم‌التحریر در خراسان جنوبی توزیع می‌شود


500 بسته لوازم‌التحریر در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

بیرجند - ایرنا - مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با ایام دهه فجر 500 بسته لوازم التحریر و 500 عدد کوله پشتی با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

مهدی هنری روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بخشی از این لوازم‌التحریر در جمع خبرنگاران افزود: یکی از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه، خدمت رسانی و برنامه‌های محرومیت‌زدایی است.

وی بیان کرد: با توجه به نبود موسسه‌های مرتبط با قرارگاه خاتم در استان، پیگیری‌های گسترده‌ای برای حضور قرارگاه در استان و همچنین رایزنی جهت استفاده از ظرفیت محرومیت زدایی قرارگاه انجام گرفته است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون از ظرفیت این قرارگاه در بحث توزیع جهیزیه نیز در یک سال اخیر استفاده شده و تعداد ۳۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۳۶۰ میلیون تومان به زوج‌های مناطق محروم استان اهدا شده است.

وی تصریح کرد: با تعاملات صورت گرفته با قرارگاه سازندگی خاتم، سال آینده نیز علاوه بر اقدامات مذکور در زمینه کمک به راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال تجمیعی و اشتغالزایی از استفاده خواهد شد.

هنری یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ۱۰۰ میلیون تومان برای ترمیم و تکمیل مدارس شهرستان درمیان اختصاص داد.

وی ادامه داد: از این محل، ۲ مدرسه در روستاهای نگینان و منند شهرستان درمیان به ارزش ۵۵ میلیون تومان امروز تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: همزمان با مراسم افتتاحیه پروژه‌های مذکور، ۱۲ سری لوازم ورزشی از جمله میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، توپ فوتبال و والیبال به ارزش ۲ میلیون تومان نیز اهدا شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی کف سازی مدرسه منصورآباد درمیان نیز امروز با اعتبار ۲۰ میلیون تومان آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس