سیاست راهبردی قوه قضائیه مبارزه با فاصله اندازان میان ارکان نظام و مردم است


سیاست راهبردی قوه قضائیه مبارزه با فاصله اندازان میان ارکان نظام و مردم است

گناوه - ایرنا - رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گفت: ملاک تحول در دستگاه قضایی و سیاست‌های راهبردی رئیس قوه قضائیه مبارزه با فسادی است که حکومت را می‌خواهد از مردم جدا و بین ارکان نظام و مردم فاصله بیاندازد.

حجت الاسلام علی عبداللهی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: مردم صبور ایران از آنجایی رنج می‌برند که در انقلاب اسلامی و نظام و حاکمیت ولایت فقیه بین مسئولان در هر سمت و پستی و مردم تفاوت باشد و از آنجایی نسبت به ما بدبین می‌شوند که نگاه کنند لیست زندگی مادی ما و آنها فرق کند.

وی اضافه کرد: رئیس قوه قضاییه و دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد هیچ توقفی برای خود قایل نیستند و اگر مال حرامی به حلقوم هر حرام‌خواری برود به دنبال خارج کردن از گلوی او است.

عبداللهی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه با منشور انتسابی رهبری در حکم اولیه به ایشان تکلیف کردند قوه در مسیری حرکت کند که عدالت در جامعه اسلامی جایگاهی پیدا کند که این گونه فسادها رخت بر بندد.

وی ادامه داد: حاکم ترین فرد ما آن باید باشد که در مقابل مردم خاضع‌ترین باشد و این ملاک رئیس قوه قضاییه است.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه افزود: مبارزه با فساد ملاک و معیاری خاص ندارد و همه اجزا و حاکمیت نظام اسلامی باید در این مسیر کمک کنند.

وی گفت: معنا ندارد که بعداز ۴۱ سال از پیروزی انقلاب هنوز در کشور داد و فریاد بزنیم و گریه کنیم فلان بانک به فلان کس اینقدر تسهیلات داد و هیچ وثیقه‌ای نگذاشت و کاری به آن نداشت و یک بیچاره و دختر دم بخت که وامی قرار است بگیرد باید ۱۰ ضامن و وثیقه تامین کند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه افزود: دربحث مسایل قضایی کشور، مسیر تحولی که رئیس قوه در شاخه نظام قضایی کشور پیش گرفتند، مبارزه با فساد در هر زمینه‌ اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی است.

عبدالهی بیان کرد: نمی‌شود بنشینم خدای ناکرده وهابیت در منطقه‌ای از کشور در بین جوانان پاک ما نفوذ و بچه‌ها را منحرف کنند و باید با چنین فسادی مبارزه کرد.

وی گفت: نباید اجازه داد اصحاب کفر مستقر در برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس بچه‌های ما را در منجلابی قرار دهند که فساد اعتقادی پیدا کنند.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه انسانیت در لوای ولایت شرافت پیدا می‌کند، افزود: گام دوم انقلاب اسلامی که رهبری در ۲ سال پیش اعلام و ابلاغ کردند برای نوشتن در صفحات کتاب، جزوه‌ها و رسانه‌ها و کلمات مجازی نیست بلکه به معنای این است که ملت ایران و مسلمانان دنیا به این نکته توجه کنند، شرافت و عظمت انسانیت در لوای ولایت فقیه می‌تواند به نقطه هدفی که اهتزاز کلمه حق در لوای ولایت و منجر به ظهور منجی شود است.

سیاست راهبردی قوه قضائیه مبارزه با فاصله اندازان میان ارکان نظام و مردم است

وی افزود: حرکت در این مسیر به عنوان یک تکلیف و نه وظیفه است و حیات بشری ما باید در گام دوم انقلاب با تمام وجود عجین شود و در این راستا همگان باید زمینه تحقق وجود انسانیت را برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت فراهم کنیم.

عبداللهی با عرض تسلیت شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی شخصیتی بود مبلغ و باشعور که با شهادتش به عروج رسید و دنیا به او افتخار می‌کند.

وی بیان کرد: چه اتفاقی می‌افتد یک فردی از روستا برمی‌خیزد و آنقدر اعتلای درجه در نزد خدای متعال فراهم می‌شود که دنیا بنشیند برای او افتخار کند و بگویند این ابرمرد مبارزه با تروریست است.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گفت: مقاومت نظام جمهوری اسلامی با محوریت سردار شهید سلیمانی در برابر داعش باعث شد تا کشور و منطقه از آسیب‌های جدی امنیتی در امن باشد.

عبداللهی افزود: انقلاب اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه در وضعیتی است که مردم دنیا به ما می‌بالند و هر کجای دنیا اسم ایران برده می‌شود ما را کشوری قلمداد می‌کنند که داعش را نابود و امنیت را در دنیا تثبیت کرد.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه افزود: باتوجه به اقتصاد مقاومتی که رهبری ترسیم کردند، شهرستان گناو ه و امثال گناوه ظرفیت‌هایی دارند که ملاک و معیاری مناسب در تحقق آن است.

وی ادامه داد: مگر می‌شود دریایی داشته باشیم در یک استان، تعامل با بیرون پیدا نکند و باید روش و مسیری در پیش بگیریم که دنیا و کشورهای همسایه افتخار مبادله با ما داشته باشند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس