جنگ مسی و آبیدال سوژه رسانه‌های جهان شد


جنگ مسی و آبیدال سوژه رسانه‌های جهان شد

رسانه‌های جهان به پاسخ کوبنده ستاره بارسلونا در رابطه با اظهارات مدیر ورزشی باشگاه کاتالانی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، کاملا واضح است باشگاه بارسلونا در بخش مدیریت دچار مشکل شدیدی شده است. این موضوع در پاسخ کوبنده لیونل مسی نسبت به اظهارات اریک آبیدال، مدیر ورزشی تیم کاتالانی کاملا مشخص بود. ستاره آرژانتینی، آبیدال را به لکه‌دار کردن چهره همه بازیکنان تیم به خاطر نام نبردن فرد خاصی متهم کرد. این شرایط جهان ورزش را خیلی زود تحت تاثیر قرارداد و همه رسانه های جهان به این اتفاق پرداختند. آن‌ها برای این خبر از واژه‌هایی هم‌چون "جنگ"، "بحران"، "تنش" و "درگیری" بهره بردند. در ادامه به برجسته‌ترین تیترهای رسانه‌های جهان در رابطه با وضعیت نگران کننده بارسلونا اشاره می شود.

دی میل

"جنگ داخلی نوکپ". نشریه بریتانیایی از یک جنگ داخلی در باشگاه بارسا صحبت کرد.

میرر

"مسی پاسخ آبیدال را در رابطه با خداحافظی ارنستو والورده داد". این نشریه بریتانیایی پیش از همه تغییر سرمربی را سوژه کرد تا عملکرد بازیکنان.

گاردین

"بارسلونا در بحران پس از پاسخ مسی به آبیدال". دیگر رسانه انگلیسی مشکل شدید میان بازیکنان و مسئولان باشگاه را برجسته کرد.

سان

"جنگ بار". نشریه انگلیسی با اسم باشگاه بازی کرد و پس از پیام ستاره آرژانتینی در شبکه های اجتماعی از تیتر "Bar Fight" استفاده کرد.

اکیپ

"مسی دوباره علیه آبیدال عمل کرد". آبیدال فرانسوی است و به همین خاطر نشریه این کشور خشم مسی در رابطه با مدیر ورزشی بارسلونا را برجسته کرد.

لا گاتزتا دلو اسپورت

" مسی علیه آبیدال، تنش بالا در بارسا". ایتالیایی ها معتقدند شماره ۱۰ بارسا به مدیر ورزشی باشگاه پاسخ داد و ضربه زد.

اُ ژوگو

"تنش شدید در بارسلونا. مسی نسبت به اظهارات آبیدال در ملا عام واکنش نشان داد". در پرتغال به تنشی که در ملا عام به وجود آمده است توجه نشان داده شده است که بر خلاف گذشته همیشه این مشکلات پشت درهای بسته اتفاق می‌افتاد.

اوله

"پاسخ کوبنده مسی به آبیدال". در کشور مسی معتقدند که این بازیکن پاسخ محکمی در اینستاگرام داده است.

گلوبو اسپورت

"آبیدال در رابطه با رفتار بازیکنان صحبت کرد و مسی پاسخش را داد". در برزیل توجه روی خواسته مسی از مدیر ورزشی باشگاه در نام بردن بازیکنان بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا