10 پروژه حوزه برق در شهرستان کارون بهره‌برداری شد


10 پروژه حوزه برق در شهرستان کارون بهره‌برداری شد

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان کارون گفت: 10پروژه مرتبط با حوزه صنعت برق با اعتبار 23 میلیارد ریال روز چهارشنبه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

معصومه خنفری روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های برق رسانی شهرستان کارون بیان کرد: بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان کارون در حال بهره برداری است که انجام بخش قابل توجهی از آن با مشارکت بخش خصوصی بوده است.
وی ادامه داد: این حجم سرمایه‌گذاری نشان دهنده ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری در این شهرستان است که جذب سرمایه‌گذار باعث ایجاد اشتغال و درنهایت رفع محرومیت از این شهرستان می‌شود.
خنفری با اشاره به اینکه در سیل اخیر مساله پایداری شبکه برق به خوبی مدیریت شد گفت: مدیران حوزه برق اهواز و کارون با نگاه ویژه به شهرستان کارون، خدمات بسیاری در امر برقرسانی، پایداری شبکه و کاهش حوادث انجام داده‌اند.
مدیرامور برق شهرستان کارون نیز در این آیین بیان کرد: همزمان با ایام دهه فجر پروژه های عمرانی برقرسانی درشهرک نور، قلعه کوچک، اسلام‌آباد غربی، قلعه چنعان، بلوار خروجی پل ششم، کوی مشعلی فاز ۱و۲ ،کوی مهدیس، روشنایی بلوار اصلی مهدیس و بلوار گمرک در محدوده شهرستان کارون انجام شد.
طاهر باوی افزود: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها ۲۳میلیارد و ۷۲۰میلیون است که از محل اعتبارات داخلی تامین شد.

شهرستان کارون با مصوبه هیات دولت در بهمن ۱۳۹۱ از شهرستان اهواز جدا و مستقل شد.
۳۷ هزار و ۵۰۰ مشترک برق در شهرستان کارون وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک