بانوان ایرانی  به مرحله نیمه‌ نهایی بدمینتون 2 نفره جام بین‌المللی فجر راه یافتند


بانوان ایرانی  به مرحله نیمه‌ نهایی بدمینتون 2 نفره جام بین‌المللی فجر راه یافتند

شیراز- ایرنا- بانوان ایرانی با پشت سرگذاشتن حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های بدمینتون بین المللی جام فجر به مرحله نهایی راه یافتند.

در مرحله یک چهارم نهایی که چهارشنبه در سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم‌های ۲ نفره هاله همدانچی و پگاه کامرانی، نسیم صفایی و هانیه یعقوب زاده، ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته به همراه ساره امینیان و فاطمه بایایی به دیدار نیمه نهایی بخش ۲ نفره بانوان راه یافتند تا ایرانی‌ها در این رقابت‌ها حرف اول را بزنند.

در سایر بازی‌های برگزار شده مرحله یک چهارم نهایی، تیم ۲ نفره هاله همدانچی و پگاه کامرانی از سد نرگس افشاری و رومینا تاجیک گذشتند، نسیم صفایی و هانیه یعقوب‌زاده با همین نتیجه شربالواشا و شراو ماهور از پاکستان را مغلوب کردند.

همچنین ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته با نتیجه ۲ بر صفر مقابل یگانه تفرشی و پریا اسکندری به برتری دست یافتند و سانجا سارنتوش و وچا داندو از کشور هندوستان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب ساره امینیان و فاطمه بابایی از ایران شدند.

دیدار تمام ایرانی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های ۲ نفره بانوان هفدهم بهمن‌ماه ۹۸ در سالن دستغیب برگزار می‌شود.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی جام فجر سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی در سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز شد.

رقابت‌های بانوان در این دوره از مسابقه‌ها صبح ها و پیکارهای آقایان بعدازظهرها برگزار می‌شود.

۲۸ بازیکن در قسمت یک نفره و ۲ نفره تیمی بانوان و آقایان از کشورهای کانادا، مکزیک، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغارستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق، اوکراین و ایران با هم پیکار می کنند.

۲۵ هزار دلار جایزه برای این مسابقه‌ها تعیین شده است.

بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر نوزدهم بهمن‌ماه ۹۸ پایان می‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس