به گزارش فارس از مسجدسلیمان، امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در شهر اولین‌ها هستم، مسجدسلیمان شهر اولین ها و مردم آن هم جزو اولین‌‌ها هستند.

وی ادامه داد: این بازی بسیار سخت است به جهت اینکه در نیم فصل دوم بازی ها سخت تر و گرفت امتیاز سخت‌تر خواهد شد و به نوعی دروازه‌ها و زمین‌‌ها کوچکتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تیم نفت، تیم بسیار خوبی است و یک مجموعه تاکتیکی است که فوتبال را بسیار خوب و با برنامه بازی می‌کند و از مربی خوبی نیز بهره می‌برد، اما ما نیز سپاهان هستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه اگر کیفیت زمین اجازه دهد، شاهد بازی خوبی خواهیم بود، گفت: تاتار و من به فوتبال زیبا اعتقاد داریم و ما نیاز به این سه امتیاز داریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

وی یادآور شد: بازیکن محروم که فقط کیروش(کیروس) استنلی را داریم، اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم، اما سایر بازیکنان در اختیار ما هستند.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص افت نسبی این تیم در هفته‌های اخیر و فاصله ایجاد شده در جدول با پرسپولیس با توجه به حواشی ایجاد شده برای پیوستن وی به تیم ملی، عنوان کرد: ما افت نداشته‌ایم و این نظر شماست، ما این بازی را ببریم در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول دو امتیاز جلوتر هستیم، اما قبول دارم که فاصله امتیازی ما با پرسپولیس زیاد شده است.

قلعه نویی با تأکید بر اینکه طبق آنالیز صورت گرفته، هفته گذشته بهترین بازی خود را به ثبت رساندیم، اشاره کرد: یک مشکل بزرگ داریم که از موقعیت های 80 درصد استفاده نمی‌کنیم اما توپ‌های خیلی ساده وارد دروازه ما می‌شود، در دو سه روز اخیر در این خصوص با بازیکنان صحبت کردم.