گلبانگ الله اکبر از مساجد و امامزادگان استان زنجان طنین‌انداز می‌شود


گلبانگ الله اکبر از مساجد و امامزادگان استان زنجان طنین‌انداز می‌شود

بهزاد شکوری گفت: گلبانگ الله اکبر در مساجد و امامزادگان استان زنجان در شب 22 بهمن همزمان با سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گلبانگ الله‌اکبر در امامزادگان و مساجد استان زنجان به صورت همزمان طنین‌انداز می‌شود.

بهزاد شکوری ادامه داد: ندای الله‌اکبر در شب 22 بهمن راس ساعت 21 همزمان و هم صدا با ملت سرافراز و آزاده ایران اسلامی پخش می‌شود تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل، با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و ندای وحدت و همدلی خود را به گوش جهانیان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب تاریخ دوران بعد از صدر اسلام است که در بهمن‌ماه سال 1357 به ثمر نشسته و سرآغازی بر حکومت الله و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی شده است.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تمامی اقشار مردم شریف، متدیّن و زمان‌شناس و همیشه سرافراز استان زنجان دعوت کرد تا رأس ساعت 21، روز دوشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه با ندای ملکوتی تکبیر فاطمی این سنت حسنه و ماندگار را زنده نگه دارند.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان