تجلیل از 40 برگزیده مسابقات فرهنگی و آزمون سراسری سال98 بهاباد 


تجلیل از 40 برگزیده مسابقات فرهنگی و آزمون سراسری سال98 بهاباد 

یزد - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارشنبه شب از 40 نفر برگزیدگان سال 98 آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بهاباد تجلیل شدند.

در مراسمی که به همین مناسبت با حضور فرماندار و تعدادی از مسوولان محلی در سالن مجتمع فرهنگی هنری ملاعبدالله بهابادی برگزار شد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: این استان برای بیست و ششمین سال متوالی به نسبت جمعیت از لحاظ تعداد قبولی در صدر ۳۱ استان کشور قرار گرفت.

سید علیرضا کارآموز گفت: دانشجویانی که در داشگاه ها پذیرفته شدند و مشغول به تحصیل هستند، در واقع باید به عنوان سفیران استان مروج فرهنگ ، تلاش و سختکوشی یزدی ها در دیگر مناطق کشور باشند .

وی از بهاباد به عنوان یکی از ۱۰ شهرستان موفق استان یزد در عرصه های تعلیم و تربیت یاد کرد و و افزود: جامعه امروز ما نیاز به پرورش در کنار آموزش دارد ، باید برای تجلی دانش و ارج نهادن به دانش و علم در جامعه تلاش شود .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش یزد تاکید کرد : این موقعیت ها ویژه نتیجه همگرایی خانواده ها و معلمان است که موفقیت دانش‌آموزان را رقم زده است، همدلی و همفکری با عنصر خلاقیت می‌تواند از دانش‌آموزان، نخبگانی مسوولی بسازد که آینده کشور را تضمین می‌کنند.

کارآموز با بیان اینکه آموزش و پرورش نیروهای مورد نیاز جامعه را تامین می کند باید نشاط و پویایی را در مدارس ایجاد کنیم، گفت: حضور ما در این جمع چیزی جز تجلیل از مقام علم و عالمان نیست.

کار آموز با بیان اینکه دانشجویان برتر باید برای ادامه تحصیل در سطوح بالاتر برنامه ریزی و همواره برای پیشرفت بیشتر تلاش کنند اظهارداشت: برای کسب قله های علم و دانش، انگیزه بالا و تلاش مستمر بهترین و نزدیک ترین راه است .

همچنین فرماندار بهاباد با تبریک دهه فجر گفت: دانش آموزان در کنار تحصیل به مهارت آموزی نیز توجه و تلاش کنند آینده کشور با اتکا به نیروهای داخلی و بدون دخالت بیگانگان قابل مدیریت است.

محمدمهدی خانی زاده بهابادی با بیان اینکه عوامل زیادی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد و همه این عوامل دست به دست هم می دهند که یک فرد به موفقیت برسد خاطرنشان کرد : پایبند بودن و تعهد از صفات بارز افراد تحصیل کرده است ،امیدواریم این صفات بازر در نخبگان ما وجود داشته باشد و خدمت به همنوعان خود را فراموش نکنند.

وی همت و پشتکار را یکی از معیارهای مهم رسیدن به اهداف مورد نظر عنوان کرد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان باید با برنامه ریزی، همت و پشتکار اهداف خود را مشخص کنند و برای رسیدن به اهداف مورد نظر پشتکار جدی داشته باشند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش بهاباد اظهار کرد: یکی از برنامه های نظام آموزشی برگزاری چنین همایش هایی برای تجلیل از دانش آموزان برتر و تشویق دیگر دانش آموزان به خصوص افرادی در انتظار راهیابی به دانشگاه هستند، است.

حسن رزاقی بهابادی از همکاری یکی از شرکت تولیدی و صنعتی بهاباد در برگزاری این همایش قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس