برگزاری نخستین همایش بچه های شبستان در البرز


برگزاری نخستین همایش بچه های شبستان در البرز

کرج - ایرنا - همزمان با چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخستین همایش تئاتر بچه های مسجد با عنوان بچه های شبستان از امروز چهارشنبه در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج آغاز شد.

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همایش «شبستان نمایش» اجرای مجموعه‌ای از نمایش‌های تولید شده در دفتر تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری البرز است که سال گذشته به همت واحد هنرهای نمایشی این مرکز تولید شده است.

ایمان اردی زاده افزود: این همایش در ۲ روز متوالی ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در ۲ بخش خواهران و برادران احرا می شود.

اردی‌زاده اضاقه کرد: پس از راه‌اندازی دفتر مردمی تئاتر بچه‌های مسجد در حوزه هنری البرز ده ها کودک و نوجوان در ۲ بخش دختران و پسران کشف استعداد و آموزش دیده‌اند که پس از اجرای نمایش‌ها در مساجد مختلف استان البرز درطول سال، اکنون در ۲ روز متوالی در قالب همایش «شبستان نمایش» به اجرای عموم می‌روند.

نمایش‌ها عبارتند از: «دیگه خبری نیست»، «اینجا تا ابدیت» و «قاب دوستی» به کارگردانی مهدی فتحی، «تالار» و «سقاخانه پشت مسجد» به کارگردانی مریم رضازاده، «پیاله» به کارگردانی بهرام نوری گندم آباد، «تعدیل نیرو» و «مثل کوه» به کارگردانی ایمان ازدی‌زاده، «آن سوی رویا» به کارگردانی زهرا فتحی و «گنبد زرد» به کارگردانی نرجس فتحی.

علاقه مندان برای تماشای این نمایش‌ها می‌توانند روزهای چهارشنبه ۱۶ و پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۸:۳۰ در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) واقع در ‌شاه‌ عباسی کرج حضور یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من