مراسم میهمانی لاله‌ها در ایرانشهر برگزار شد


مراسم میهمانی لاله‌ها در ایرانشهر برگزار شد

زاهدان- ایرنا- همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر امروز پنجشنبه با حضور مسوولان، امام جمعه، فرماندار، جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم ایرانشهر مراسم معنوی میهمانی لاله‌ها و غبارروبی گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستان ایرانشهر در اولین پنجشنبه از ایام الله دهه فجر، در کنار قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاضر شده و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در مراسم میهمانی لاله‌ها با در دست داشتن شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به روح شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس درود فرستادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم خون خود قدم‌های اساسی در راه پیروزی و استمرار نهضت اسلامی برداشتند گفت: امیدواریم با توفیق الهی ما نیز بتوانیم با پیروی از رهبر معظم انقلاب گام‌های بلندی در تحقق اهداف شجره طیبه انقلاب اسلامی برداریم.

حجت‌الاسلام مهر الله محمود زاده افزود: همه ما وامدار خون پاک شهدا هستیم زیرا هرچه داریم از برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه به برکت خون پاک شهدا درخت انقلاب تنومند شده است اظهار داشت: حضور هوشمندانه ملت در انتخابات و راهپیمایی ٢٢ بهمن می‌تواند گوشه‌ای از دینی که شهدا برگردان ما دارند ادا شود.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد