شوخی مهران مدیری با ترامپ و اوضاع زندگی در خاورمیانه | فیلم


مهران مدیری در بخش ابتدایی برنامه دورهمی اجرای خود را با شوخی درباره حضور ترامپ در خاورمیانه شروع گرد و گفت: به هر حال همه می دانیم که زندگی در خاورمیانه هم از نظر اقتصادی و هم روحی هزینه‌بر است. بنابراین اینجا کسی الکی برای کسی هزینه نمی کند مراقب باشید که چه کسانی برای شما هزینه می کند. وی ادامه داد: به ترامپ گفتن از عراق جمع کن برو بیرون، گفت...

مهران مدیری در بخش ابتدایی برنامه دورهمی اجرای خود را با شوخی درباره حضور ترامپ در خاورمیانه شروع گرد و گفت: به هر حال همه می دانیم که زندگی در خاورمیانه هم از نظر اقتصادی و هم روحی هزینه‌بر است. بنابراین اینجا کسی الکی برای کسی هزینه نمی کند مراقب باشید که چه کسانی برای شما هزینه می کند.

وی ادامه داد: به ترامپ گفتن از عراق جمع کن برو بیرون، گفت در عراق هزینه کردیم هزینه‌های ما را بدهید و ما می رویم. من از همین جا اعلام می کنم آقا فاکتور بیاور هزینه‌هات را بگیر. دیگر به هر سرباز که روزی یک پرس غذا بیشتر ندادید.

مدیری ادامه داد:ما اینجا حسابداری داریم که سر همه فاکتورها دعوا می کند یعنی میتواند کل هزینه ها امریکا در عراق را زیر ۵ میلیون قرارداد ببندد. تازه به او می‌گوید الان که پول نداریم تخلیه‌ کردی شماره شبا بدهید در اسرع وقت واریز می‌شود.یعنی پنجاه و دو نقطه مهم خود ترامپ را آباد می‌کند تا پول را واریز کند.

(۱۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قربانی