صلاحیت 48 درصد متقاضیان قزوینی طرح اقدام ملی مسکن تایید شد


صلاحیت 48 درصد متقاضیان قزوینی طرح اقدام ملی مسکن تایید شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: صلاحیت 48 درصد از شهروندان قزوینی واجد شرایط که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، مورد تایید قرار گرفتند.

ابراهیم مبارک‌قدم روز پنجشنبه اظهار داشت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پیامک تایید برای شهر قزوین دریافت کرده‌اند، از ۱۶ تا ۲۵ بهمن ماه جاری و از ساعت ۹ الی ۱۳ جهت ارایه مدارک خود به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

دبیر شورای مسکن استان قزوین تاکید کرد: متقاضیان سایر شهرها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان نیز که در این طرح ملی ثبت نام کرده و پیامک تایید خود را نیز دریافت کرده‌اند باید با توجه به مشخصات شهر محل ثبت نام، به آدرس اینترنتی http://tem.mrud.ir مراجعه کنند.

به گفته مبارک قدم، از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری نیز برای کسانی که در مدت مشخص شده موفق به مراجعه نشده باشند، مهلت تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: افرادی که پیامک تایید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند از یکم تا ۱۰ اسفند ماه آینده اعتراض کتبی خود را به محل ثبت نام خود اعلام کنند.

مبارک قدم یادآور شد: با ایجاد ظرفیت‌های مناسبی که در حال انجام است، اسفندماه امسال مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج