بقای اسلام وابسته به زنده نگه داشتن یاد شهدا است


بقای اسلام وابسته به زنده نگه داشتن یاد شهدا است

تبریز- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه میانه با تاکید بر اهمیت پیوند جوانان با شهدا و الگوگیری از آنان، گفت: راز بقای اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

سرهنگ حسین محمدی روز پنجشنبه در آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی میانه، دانش آموزان را بر مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی در کنار مطالعه دروس مدرسه برای درک بهتر و ملموس تر دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی، توصیه و اضافه کرد: با مطالعه تاریخ انقلاب می توان دید که چگونه امام خمینی(ره) با نفس مسیحایی و تفکر انقلابی خود، نظر و نگرش جدیدی برای دنیا معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان مهم ترین سرمایه کشور هستند، افزود: بزرگترین اقدامی که امام خمینی(ره) در آن دوران انجام داد، بیدار کردن روحیه خودباوری و خوداتکایی در بین جوانان بود.

محمدی دشمن شناسی را یکی از محور های موثر در بصیرت افزایی عنوان کرد و اظهار داشت: سازش و مدارا با آمریکای جنایتکار چیزی جز ذلت، خفت و خواری برای کشورها به ارمغان نمی آورد.

وی با یادآوری اینکه بنا به فرموده رهبر انقلاب برای موفقیت در استمرار انقلاب باید قوی شد، سردار سلیمانی را مصداق بارز انسان قوی توصیف کرد و افزود: به لطف وجود سردار سلیمانی و رزمندگان مدافعان حرم بود که ریشه داعش و تفکر داعشی در منطقه خشکانیده شد.

آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی دبیرستان های علامه امینی و شهید باکری در دبیرستان نمونه دولتی شهید باکری میانه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی