قابلیتی جالب به استوری اینستاگرام اضافه شد


قابلیتی جالب به استوری اینستاگرام اضافه شد
شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار توئیتی در فضای مجازی از افزون شدن قابلیت جدید و بسیار جالبی به استوری های خود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اینستاگرام (Instagram) را میتوان یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی فعلی دانست. روزانه اشخاص بسیار زیادی از این شبکه اجتماعی برای دیدن یا اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم های جدید استفاده می کنند. رابط کاربری این نرم افزار به قدری جذاب است که تا به حال توانسته توجه افراد فراوانی را بخود جلب کند.

یکی از دلایلی که اینستاگرام مدام در حال ارتقا است اضافه شدن قابلیت های جدید با انتشار بروزرسانی های گوناگون است. میتوان شبکه اجتماعی اینستاگرام را یک شبکه اجتماعی اعتیادآور دانست که در بازه زمانی چند ساله میلیون ها کاربر را به خود مجذوب کرده است. ولی فعلا یک پیشامد جالب دیگر هم قرار است در بروزرسانی آتی آن اعمال شود.

اینک مدت زمان نسبتا متعددی است که کاربران اینستاگرام میتوانند از Giphy برای ارسال استیکر های انیمیشنی استفاده کنند. گاه گاهی دوست شما در استوری (Instagram Story) خویش پستی منتشر می کند که شما در پاسخ آن نمی توانید از کلمات و استیکر استفاده کنید، برای اینکه عمق مطلب را نمی رسانند در نتیجه به چیز دیگری نیاز دارید. نگران نباشید، چون اینستاگرام در تازه ترین بروزرسانی خود به این مسئله پاسخ داده است.

تازه ترین بروزرسانی اینستاگرام و ارسال گیف در استوری اینستاگرام

اینستاگرام (Instagram) در صفحه توئیتر خود با انتشار پستی بیان کرد که در جدیدترین بروزرسانی آن میتوان به استوری ها با استفاده از گیف جواب داد. شما برای ارسال برترین گیف به دوست های خود که بتواند بیشتر منظورتان را انتقال دهد به کتابخانه بزرگ Giphy دسترسی خواهید داشت، در نتیجه اصلاً نگران این مسئله نباشید که گیف مورد نظر خود را پیدا نکنید.

با توجه به اینکه شبکه اجتماعی اینستاگرام یکپارچه سازی Giphy را برای بخش دایرکت در سال ۲۰۱۸ امکان پذیر کرده بود، این یک بروزرسانی گسترده بنظر نمی آید؛ ولیکن دسترسی آسان به GIF ها در بخش دیگری از برنامه بسیاری از طرف کاربران مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در واقع باید گفت که اینستاگرام با افزودن چنین توانایی جالبی تأثیر بسیار مثبتی روی پیغام های ارسالی کاربران خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر