وصیت نامه 36 هزار دانش‌آموز منبع خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است


وصیت نامه 36 هزار دانش‌آموز منبع خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

مشهد- ایرنا- مسوول معاونت راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: 36 هزار شهید دانش آموز داریم که باید از دست‌نوشته و وصیت‌نامه‌های آنها به خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایثار به نسل جوان استفاده کرد.

سردار ابوالفضل مسجدی روز پنجشنبه در دوره آموزش و توانمندسازی راویان دفاع مقدس خراسان رضوی در مشهد افزود: بهترین سرمایه‌ای که آموزش و پرورش در اختیار ما گذاشته اعتماد خانواده‌هاست از این رو باید در اردوهای راویان نور به خوبی فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دهیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری هم فرموده اند که انتقال خاطرات دفاع مقدس مثل جاری کردن صدقه حسنه در جامعه است.

مسوول معاونت راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: زائری که به مناطق جنگی می آید باید به واسطه راویان نسبت به سبک زندگی رزمندگان و شهدا دارای معرفت تازه شود و در این زمینه مخاطب شناسی و نیاز سنجی مخاطب بسیار مهم است.

مسجدی افزود: رزمندگان اسلام با دست خالی مقابل دشمن ایستادند در حالی که ما در محاصره کامل بودیم و حتی در تامین غذا مشکل داشتیم اما آنها ایستادند و جنگ را مدیریت کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی هم گفت: دشمن به دنبال آشوب‌سازی و سوءاستفاده از مطالبات مردمی و کاهش اقتدار دفاعی، هسته ای و منطقه ای ایران اسلامی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی افزود: تنها راهکار ما در برابر دشمن این است که شجاعت، شهامت، ایثار و گذشت رزمندگان دوران دفاع مقدس را در کشور نهادینه کنیم و نیز باید تلاش کنیم مسوولان هم از انفعال در برابر دشمن دوری کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما به ظرفیت، استعداد و امکانات داخل کشور اعتماد کردند و در مقابل دنیا ایستادند افزود: رمز موفقیت در وضعیت امروز بی‌اعتمادی به دشمن است.

دوره آموزش و توانمندسازی راویان دفاع مقدس خراسان رضوی دیروز با حضور ۱۶۰ نفر در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد آغاز شد و عصر امروز پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!