41 پروژه عمرانی در بهاباد به بهره برداری رسید


41 پروژه عمرانی در بهاباد به بهره برداری رسید

یزد – ایرنا -همزمان با ششمین روز دهه فجر با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد بهره برداری از 41 پروژه عمرانی با 420 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در شهرستان بهاباد آغاز شد.

این پروژه ها شامل گازرسانی به ۶ روستای دهستان جلگه، ساخت جایگاه سی. ان .جی(CNG) ،پروژه های مخابرات روستاهای سنجدک، کریم آباد و کویجان و بهسازی راه های روستایی ، مجتمع آبرسانی بنستان و اجرای آبیاری کم فشار در ۵۶۵ هکتار اراضی کشاورزی است.

همچنین آسفالت جاده فرعی ایستگاه راه آهن ، تأمین روشنایی بلوار درب هنز- احمدآباد ، موزه تاریخ ، پروژه پخش سیلاب و رسوب برداری سد سپیدونی و اجرای عملیات بیولوژیکی حوزه غرب و جنت بهاباد و ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

استاندار یزد در مراسم افتتاح همزمان پروژه های دهه فجر بهاباد در مسجد صاحب الزمان (عج ) احمدآباد بخش مرکزی در جمع مردم این روستا با تبریک دهه فجر به بیان خدمات انقلاب و نظام در روستاها پرداخت .

طالبی گفت :حضور در جمع مردم روستا باعث افتخار خدمتگزاران آنهاست و علاقه حضور مردم در شروع عملیات اجرایی پروژه ها و بهره برداری از طرح مایه مباحات و افتخار برای دولتمردان است که به مردم خدمت می کنند .

استاندار یزد با تاکید بر اینکه پیام برنامه‌های دهه فجر باید بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین تحولات انقلاب باشد گفت: نسل جوان ما باید بدانند که انقلاب ایران چه تحول عظیمی در زمینه‌های مختلف در جهت رشد و توسعه شهرها و روستاها ایجاد کرد و این تحول همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ما باید شاکر نعمت های انقلاب باشیم و با صبر و مقاومت دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم افزود: انقلاب با مشارکت آحاد مردم به پیروزی رسید و امروز هم برنامه‌های دهه فجر باید همراه با مشارکت عمومی باشد.

طالبی با بیان اینکه شرایط کنونی با گذشته قابل مقایسه نیست گفت :باید خدمات گذشته و حال انقلاب را برای نسل جوان انقلاب بیان کرد که درگذشته چه بودیم و امروز چه هستیم .

وی با اشاره به شروع ساخت و افتتاح طرحها در روستاها و شهرها و بخش های استان افزود: این خدمات باید نمادی از ارائه خدمات توسط دولت به مردم باشد تا اطمینان و اعتبار مردم نسبت به دولت بیشتر شود .

طالبی در ادامه با قدرانی از زحمات مجموعه کارکنان شرکت گاز استان در بهاباد اظهارداشت: این اقدام کاری ارزشمند است و کمتر دیده می شد و جای تشکر و قدردانی از تلاش آنها دارد .

استانداریزد در ادامه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد :حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و رسانه های معاند علیه نظام و اقنلاب می‌شود.

طالبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات و اهمیت شرکت پرشور مردم، یادآور شد: رهبری ابتدا در مورد فضای کشور صحبت کردند و بیان فرمودند مردم عزادار شهادت شهید سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی در تهران هستند در مورد لزوم انتخابات پرشور در کشور مطالبی را بیان کردند و این هنر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی هم بسیار مهم است و دشمن برای نفوذ در این مجلس برنامه دارد افزود : به همین دلیل مردم باید مراقب باشند و به کسانی رأی ندهند که همچون موریانه به جان پایه های نظام بیفتند.

همچنین فرماندار بهاباد در ادامه این مراسم به آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه زیربنایی شهرستان در دهه فجر با اعتبار هزار و هفت میلیارد ریال اشاره کرد .

محمد مهدی خانی زاده بهابادی این پروژه ها را پست برق ۱۳۲ به ۲۰ کیلو ولت فوق توزیع ، گازرسانی به باقیمانده روستاهای دهستان جلگه و فاز اول دهستان بنستان، نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی ، فاز اول پارک کوهستان بهاباد ذکر کرد.

وی همچنین به برگزاری مناقصه تقاطع روستای « پرک » اشاره کرد و گفت: تقاطع این روستا در محور بهاباد ـ بافق با ۱۶۰ میلیارد ریال در مرحله برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار است و تا پایان اسفند ماه امسال پیمانکار پروژه مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار