هزار میلیارد ریال طرح اقتصادی در فریمان بهره‌برداری شد


هزار میلیارد ریال طرح اقتصادی در فریمان بهره‌برداری شد

مشهد-ایرنا- همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح اقتصادی با اعتبار هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی کاویان فریمان با حضور استاندار خراسان رضوی و سایر مسوولان به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی عصر پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از این سه طرح اقتصادی گفت: این پروژه‌ها در زمینه تولید کاغذ لاینر، ریخته‌گری فولاد و باریت است که توسط بخش خصوصی اجرا شده و برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

علیرضا رزم حسینی افزود: خراسان رضوی با نرخ مشارکت اقتصادی حدود ۵۲ درصد، بالاترین نرخ را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه در خراسان رضوی برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فرصت مناسبی فراهم شده است ادامه داد: امیدواریم با پشتوانه‌هایی که دولت در زمینه تسهیلات بانکی ایجاد کرده است بتوانیم سهم اشتغال بالاتری را در کشور ایجاد کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: خوشبختانه نرخ بیکاری استان در پاییز امسال نسبت به ۱۵ سال گذشته به ۶.۳ درصد رسید که بسیار امیدبخش به نظر می‌رسد.

رزم‌حسینی ادامه داد: نرخ مشارکت اقتصادی که یکی از شاخص‌های بسیار مهم در حوزه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، امید به زندگی، مشارکت‌های مردمی و فضای کسب و کار محسوب می‌شود نسبت به گذشته هشت درصد افزایش پیدا کرده است و باعث شده استان با نرخ حدود ۵۲ درصد بیشترین نرخ مشارکت کشور را در اختیار داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی