پیکه بعد از شکست مقاب بیلبائو: نباید همدیگر را سرزنش کنیم چون فایده ای ندارد؛ اعتماد به نفس تیم بالاست


پیکه بعد از شکست مقاب بیلبائو: نباید همدیگر را سرزنش کنیم چون فایده ای ندارد؛ اعتماد به نفس تیم بالاست

جرارد پیکه در دقیقه '80 دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری دچار مصدومیت شد و جای...

طرفداری- بعد از تعویض پیکه، در دقیقه '3+90 با گل به خودی بوسکتس، بارسلونا 0-1 مغلوب اتلتیک بیلبائو شد تا مثل رقیب دیرینه خود از راهیابی به نیمه نهایی باز بمانند.

به گزارش مارکا، جرارد پیکه که همواره رک و بی پرده حرف زده است در پایان این مسابقه هم به حواشی اخیر باشگاه و جنجال میان مسی و آبیدال اشاره کرد و گفت:

هرکس می داند که چه کاری را درست و چه کاری را اشتباه انجام داده است. از این رو، باید به تلاش ادامه دهیم، و از حالا تا پایان فصل نباید همدیگر را سرزنش کرده و در مقابل هم قرار بگیریم چون کمکی نمی کند. باید روی سبک بازی خود و کسب پیروزی تمرکز کنیم؛ ما در این باشگاه همه چیز را بر پایه پیروزی بنا کرده ایم و باید به آن مسیر برگردیم.

ظرفیت تداوم پیروزی ها را داریم و هر روز روی این مسئله کار می کنیم، تا آن احساسات و سبک بازی مورد نظر سرمربی که هر روز بیشتر به آن نزدیک می شویم را پیدا کنیم. اتحاد رختکن تیم باورنکردنی است.

آیا بارسلونا هنوز هم در بحران است؟

وقتش نیست که برخی مسائلی که در همه باشگاه ها وجود دارد را کند و کاو کنیم. من فقط می توانم بگویم که اعتماد به نفس ما بسیار بالاست و از نحوه بازی تیم راضی هستیم و به سر و صداهای بیرون باشگاه واکنش نشان دادیم. واقعاً سخت است چون حذف شدیم؛ گام مهمی برداشتیم، و حس بسیار مثبتی داریم - قدم رو به جلوی بسیار مهمی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !