مساجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی باشند


مساجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی باشند

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم احیای جایگاه مساجد، گفت: فعالان فرهنگی مساجد را پایگاه فعالیت‌های خود قرا دهند.

مساجد پایگاه فعالیت‌های فرهنگی باشند

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برخی از برنامه‌های این اداره‌کل در استان درخصوص کاربردی کردن نقش مساجد، اظهار کرد: طرح امام محله از طرح‌هایی است که این سازمان برای کاربردی کردن مساجد اجرا می‌کند.
وی تصریح کرد: در این طرح مطالعات بوم‌‌شناسی مناطق مختلف انجام می‌شود و امام جماعت با توانمندسازی برنامه و فعالیت‌های مساجد توانایی انجام امور محله را دارد. طرح امام محله در مسیر تقویت جایگاه مساجد در سطح محلات اجرا می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به لزوم احیای جایگاه مساجد نیز اشاره و بیان کرد: فعالان فرهنگی مساجد را پایگاه فعالیت‌های خود قرا دهند.
حجت‌الاسلام احمدی گفت: از دیگر طرح‌هایی که توسط این اداره‌کل در استان به آن پرداخته می‌شود در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی است که معتقدیم باید اجرای آن در جامعه الگو قرار گیرد.
وی بر ساماندهی بیشتر و بهتر تبلیغات اسلامی در این استان تأکید کرد و افزود: نهادهای دینی و علما برای ساماندهی بهتر این اداره‌کل در این استان تلاش می‌کنند و در این مسیر تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی باید همکاری خود را افزایش دهند.
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به رسالت این نهاد اظهار کرد: این نهاد برای رساندن حقایق اسلام و شناساندن آن به مردم تلاش می‌کند. تبلیغات اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان و برای رفع نیازهای فرهنگی طبقات مختلف جامعه به ویژه جوانان از متن انقلاب متولد شده و همواره در میدان عمل و در راستای اعتلای ارزش‌ها در جامعه تلاش کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این سازمان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های این سازمان می‌توان در جهت بصیرت‌افزایی و ایجاد همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان در راستای مقابله با تهدیدات دشمن گام‌های مؤثری برداریم.
وی در پایان با اشاره به وجود هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن به وجهه ولایت‌مدار این استان اشاره کرد و افزود: انتخابات پیش‌رو نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد که باید برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم و طلاب در این زمینه به‌منظور تشویق مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات نقش مهمی دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر