اتحاد و همبستگی ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمود عینی می‌یابد


اتحاد و همبستگی ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمود عینی می‌یابد

گروه سیاسی- امام‌جمعه سنندج با تأکید بر شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه گفت: اتحاد و همبستگی ملت ایران با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نمود عینی‌تر می‌یابد.

اتحاد و همبستگی ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمود عینی می‌یابد

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج امروز، 18 بهمن‌ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: ملت ایران همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب بوده و با حضور پرشور و به‌موقع خود مشتی محکمی بر دهان بیگانگان زده‌اند.
وی با تأکید بر شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه افزود: اتحاد و همبستگی ملت ایران با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نمود عینی‌تر می‌یابد.
ماموستا رستمی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یک راهپیمایی سرنوشت‌ساز بوده است و ملت همیشه بیدار و دلسوز نظام پیام حمایت خود از انقلاب را با حضور پرشور در این راهپیمایی به جهانیان مخابره می‌کنند.
وی عنوان کرد: دشمنان با استفاده از توطئه‌ها و نیرنگ‌های خود قصد دارند تا مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند و با استفاده از این امر به دنبال تحقق اهداف خود در کشور ما هستند.
امام‌جمعه سنندج با تأکید بر بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان اعلام کرد: ملت ایران با حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه زمینه یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کنند.
وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات ارائه‌شده نظام اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی در مناطق مختلف کشور ازجمله استان کردستان ارائه‌شده است که ما باید هموراه قدردان این خدمات باشیم.
ماموستا رستمی ادامه داد: مسئولان نیز باید با ارائه خدمات بیشتر به مردم وفادار به‌نظام مقدس انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم زمینه رضایت بیشتر آنان را فراهم کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: مردم باید با حضور پرشور و آگاهانه خود نمایندگانی آگاه و کاردان را به مجلس شورای اسلامی رهسپار کنند.
امام‌جمعه سنندج، انتخابات را بزرگ‌ترین آزمون برای رقم دادن سرنوشت ملت دانست و تأکید کرد: همگی با مشارکت گسترده در این آزمون باید زمینه توسعه آینده کشور را تضمین کرده و راه را برای ارائه خدمات بهتر و پیشرفت کشور هموار کنیم.
وی در پایان به نگهداری حیوانات در خانه اشاره کرد و یادآور شد: مهربانی با حیوانات از دستورات اکید دین اسلام است اما بر اساس دین و شریعت اسلام نباید حیوانات را در خانه نگهداری کنیم چراکه هم ازلحاظ دینی و هم ازلحاظ بهداشتی این امر پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل