سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی وارکرافت 3 (Warcraft 3: Reforged)


سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی وارکرافت 3 (Warcraft 3: Reforged)

شرکت بلیزارد (Blizzard) سرانجام بازی Warcraft 3: Reforged را منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید از مشخصات فنی سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی وارکرافت 3 اطلاع پیدا کنید. سیستم مورد نیاز نسخه بازسازی بازی وارکرافت 3 در مقایسه با نسخه اصلی، پیشرفت قابل توجهی داشته است و حالا می‌توانید این بازی استراتژی هم‌زمان (RTS)... نوشته سیستم مورد نیاز نسخه...

شرکت بلیزارد (Blizzard) سرانجام بازی Warcraft 3: Reforged را منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید از مشخصات فنی سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی وارکرافت 3 اطلاع پیدا کنید.

سیستم مورد نیاز نسخه بازسازی بازی وارکرافت 3 در مقایسه با نسخه اصلی، پیشرفت قابل توجهی داشته است و حالا می‌توانید این بازی استراتژی هم‌زمان (RTS) مشهور را با گرافیک بالاتری تجربه کنید.

مشخصات فنی حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی مدتی قبل از انتشار آن، در سایت Battle.net انتشار یافت و با اینکه بالاتر از نسخه اصلی است اما همان طور که انتظار می‌رفت، به شکلی بهینه شده که با یک سیستم نسبتا ضعیف هم بتوانید آن را به خوبی اجرا کنید.

برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i3، کارت گرافیک جی‌فورس GTS 450 و چهار گیگابایت رم نیاز خواهید داشت و اگر می‌خواهید آن را در حالت ایده‌آل اجرا کنید، به یک پردازنده اینتل Core i5، کارت گرافیک GTX 960 و هشت گیگابایت رم نیاز دارید. پایین‌ترین رزولوشن بازی، 600 در 800 است و نصب آن، نزدیک به 30 گیگابایت از حافظه هارد شما را اشغال می‌کند.

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی وارکرافت 3 (Warcraft 3: Reforged)سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی وارکرافت 3 (Warcraft 3: Reforged)

حداقل سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر بازی وارکرافت 3

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-530 / ای ام دی Athlon Phenom II X4 910 یا بهتر
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTS 450 / ای ام دی Radeon HD 5750
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– فضای هارد دیسک: حداقل 30 گیگابایت
– نیازمند به اینترنت
– قابلیت اجرا تنها با ماوس و کیبورد

سیستم پیشنهادی بازی Warcraft 3: Reforged

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-6400 / ای ام دی Ryzen 7 1700X یا بهتر
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 960 / ای ام دی Radeon R9 280X
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– فضای هارد دیسک: حداقل 30 گیگابایت
– نیازمند به اینترنت
– قابلیت اجرا تنها با ماوس و کیبورد

در این نسخه، شاهد تغییراتی در صداگذاری، تعادل بهتر میان قدرت‌ها، سکانس‌های سینمایی، نقشه‌ها و جزئیات محیط هستیم و با اینکه بازی نتوانسته نظر منتقدان را جلب نماید اما برای طرفداران قدیمی این مجموعه اثری است که شاید خاطرات خوبی را زنده کند، با این حال، بازی تا اینجا در این زمینه هم موفق نبوده و بازیکنان به باگ‌ها، مشکلات فنی، تغییرات نامناسب در رابط کاربری و محقق نشدن وعده‌های شرکت بلیزارد، انتقاد داشته‌اند. منتقدان نیز به این نکته اشاره کرده‌اند که ویژگی‌های بخش آنلاین، نسبت به نسخه اصلی، تغییرات مناسبی نداشته و بازی را بدتر کرده است. بلیزارد اخیرا اعلام کرده که مشکلات بازی را با انتشار به روز رسانی‌های مختلف حل خواهد کرد. شرکت بلیزارد اخیرا از بازی دیابلو 4 (Diablo 4) و اورواچ 2 (Overwatch 2) نیز رونمایی کرده و امیدوار است که بتواند به روزهای خوب‌اش بازگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...