55 پروژه عمرانی در مشگین‌شهر با حضور استاندار اردبیل بهره‌برداری شد


55 پروژه عمرانی در مشگین‌شهر با حضور استاندار اردبیل بهره‌برداری شد

اردبیل - ایرنا- همزمان با ایام الله دهه‌فجر و با حضور استاندار اردبیل بهره‌برداری همزمان از 55 پروژه عمرانی،خدماتی واقتصادی با اعتبار 620میلیارد ریال در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل روز جمعه درحاشیه افتتاح این پروژه‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر پروژه‌هایی که بهمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین‌شهر به بهره برداری رسید دی ماه گذشته و در جریان سفر ریاست جمهوری نیز چند پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

وی بیان کرد: کارخانه کامیون‌سازی و سد وشبکه پایاب احمدبیگلو از جمله پروژه‌های مهم افتتاح شده در سفر ریاست‌‍جمهوری به شهرستان مشگین‌شهر بود که نقش مهمی درتولید وبهرهوری کشاورزی وصنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه خواهد داشت.

وی بیان کرد: پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر نیز شامل زیپ لاین شهر لاهرود، سه واحد آموزشی شهری وروستایی ، ۲واحد کارخانه سبدسازی میوه ،گازرسانی به ۶روستای محروم بخش مرادلو ، بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی، افتتاح ۲ و احد پرواربندی گاو و گوساله، چند پروژه آب و خاک ،استخر پرورش ماهی و طرح‌ها و پروژهای دیگر می باشد.

استاندار اردبیل با حضور در مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه مشگین شهر با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهالی خواست در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری پر شکوه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟