2 گل تیم شاهین برابر نساجی روی اشتباه داور رقم خورد


2 گل تیم شاهین برابر نساجی روی اشتباه داور رقم خورد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: 2 گل شاهین به نساجی روی تصمیم‌های اشتباه داور رقم خورد.

رضا مهاجری جمعه پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در نیمه نخست پنالتی اعلام شده برای شاهین صحیح نبود و با توجه به خطای کف پا باید خطای ۲ ضرب اعلام می‌شد و در مورد گل دوم نیز اوت به اشتباه به سود شاهین اعلام شد.

وی بیان کرد: با این وجود شکست برابر شاهین جای توجیه ندارد و ما شرمنده مالکیت تیم و مردم قائمشهر شدیم چراکه این نتیجه در شان آنها نبود.

مهاجری ادامه داد: بعد از باخت هفته گذشته برابر سایپا خیلی سعی کردیم بازی خوبی برابر شاهین داشتیم که با شروع خوب برابر آنها خیلی زود به گل رسیدیم ولی در نهایت نساجی نتیجه را به حریف بوشهری خود واگذار کرد.

وی گفت: روی پنالتی می‌شد تصمیم بهتری گرفت ولی با این وجود مانند هفته گذشته از اشتباه داوری در اعلام پنالتی متضرر شدیم‌.

مهاجری افزود: در این بازی ما مغلوب شاهین نشدیم بلکه ما به خودمان باختیم و بدون دادن موقعیت‌های قابل توجه به حریف متحمل باخت شدیم.

وی عنوان کرد: برای این بازی خود و تیمم را مستحق جریمه می دانم و باید به خودمان بیاییم و تمرکز بیشتری پیدا کنیم.

مهاجری افزود: امیدواریم برای بازی‌های آینده دل هوادارانی که این قدر راه برای دیدن بازی‌های خارج خانه تیم می‌آیند را شاد کنیم.

وی یادآورشد: هر ۲ گل دریافتی نساجی از روی ضربه‌های ایستگاهی رقم خورد و این نشان می‌دهد روی ضربه‌های ایستگاهی باید بیشتر کار کنیم.

مهاجری تاکید کرد: نساجی با توجه به علاقه‌مندی هوادارانش به این تیم باید به شرایط مسابقه برگردد چرا که در این بازی بازیکنان نیز تلاش کردند ولی تمرکز لازم در تلاش‌ آنها نبود.

وی در ارتباط تعویض محمد عباس‌زاده در نیمه دوم اظهارداشت: در این نیمه باتوجه به اینکه محمدزاده گلزنی و بازی خودش را ارائه کرده بود با توجه به تاکتیک مدنظر برای تقویت حمله تصمیم به تعویض وی گرفته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت