جشنواره ترامپولین منطقه یک کشور در قزوین برگزار شد


جشنواره ترامپولین منطقه یک کشور در قزوین برگزار شد

قزوین – ایرنا - اولین دوره جشنواره تیم‌های منتخب ترامپولین و ژیمناستیک برای همه منطقه یک کشور روز جمعه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر الوند برگزار شد.

این جشنواره با هدف معرفی بیشتر این رشته و شناسایی نفرات برتر با حضور بیش از ۵۰ شرکت کننده از استان‌های قزوین، تهران و البرز در ۲ بخش مردان و زنان برگزار شد.
ژیمناست‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در رده‌های نونهالان و نوجوانان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
رییس هیات ژیمناستیک استان قزوین و رییس منطقه یک ژیمناستیک کشور در مراسم آغاز این رقابت‌ها ضمن قدردانی از شهردار و شورای شهر الوند برای میزبانی مناسب از برنامه‌های ژیمناستیک و اردوهای تیم ملی، افزود: ژیمناستیک به عنوان مادر رشته‌های ورزشی شناخته می‌شود و باید زمینه رشد و توسعه آن را در جامعه فراهم کرد.
حمید احمدی اضافه کرد: استان قزوین در شاخه‌های مختلف ژیمناستیک از استعدادهای و توانمندی‌های زیادی برخوردار است و می‌توان با برگزاری چنین جشنواره‌هایی زمینه کشف و شناسایی آنها را فراهم نمود.
وی همچنین از صدور ویزای اعضای تیم ملی بزرگسالان ایران با هدایت محمدرضا خیرخواه مربی قزوینی جهت حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در استرالیا خبر داد و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس