حمایت از ظرفیت جوان ایرانی، حرکت در مسیر خودکفایی است


حمایت از ظرفیت جوان ایرانی، حرکت در مسیر خودکفایی است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: قطعا حمایت از تولید و استفاده از توان و ظرفیت جوان ایرانی و نگاه به داخل، حرکتی درست و در مسیر خود کفایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق طی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ضمن قدردانی از مجریان نمایشگاه اظهار کرد: دستاوردهای عرضه شده در این نمایشگاه نشان از رسیدن به بلوغ در حوزه تولید و حرکت در مسیر خود کفایی است.

وی با اشاره به حضور این دوره منطقه ویژه در نمایشگاه گفت: همکاران ما تلاش کرده اند برخی از دستاوردهای موجود در منطقه را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار دهند.

ثناگو خاطرنشان کرد: قطعا حمایت از تولید و استفاده از توان و ظرفیت جوان ایرانی و نگاه به داخل، حرکتی درست و در مسیر خود کفایی خواهد بود.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی که در حوزه ی تولید و خدمات استان البرز از روز جمعه مورخ 18 بهمن ماه تا روز یکشنبه مورخ 20 بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در باغ گلهای پارک چمران دایر شده است.

هفت شرکت از منطقه ی ویژه ی اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به نمایندگی از بیش از صد شرکت حاضر در این منطقه در نمایشگاه دستاورد های تولید و خدمات استان البرز که به مناسبت دهه ی فجر برگزار شده است، جهت ارائه محصولات، خدمات و تولیدات خود حضور یافته اند.

همچنین شرکت آشکار ساز صنعت ایمنی به عنوان اولین تولید کننده سیستم های اعلام حریق نسبت به ارائه فعالیت ها و برنامه‌های خود در غرفه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نمایشگاه دستاوردهای چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اقدام کرده است.

این شرکت با احداث کارخانه ای مدرن و مجهز در منطقه ویژه اقتصادی پیام و راه اندازی آزمایشگاه مجهز نسبت به تولید محصولات جهانی اقدام کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!