انتشار رندر جذاب از خودروی مورد انتظار بنز S Class 2021


انتشار رندر جذاب از خودروی مورد انتظار بنز S Class 2021

پس از ماه‌ها انتظار طرفداران، سرانجام یک رندر جدید از خودروی Mercedes Benz S Class 2021 بدون هیچ استتاری منتشر شد.

انتشار رندر جذاب از خودروی مورد انتظار بنز S Class 2021

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا تعداد زیادی از تصاویر توسط عکاسان جاسوس از خودروی نسل جدید Mercedes Benz S Class 2021 منتشر شد. تا به حال این خودرو تنها در زیر حجم زیادی از استتار قابل روئت بود، اما حالا تصویری از این خودرو بدون هیچ‌گونه استتاری منتشر شده است. در حالی که تصویر منتشر شده از کیفیت و جزئیات بالایی برخوردار نیست، اما تا حدودی طرفداران را در جریان طراحی قسمت‌های جلو، کنار و میزان کمی از عقب خودرو می‌گذارد.

جزئیات این رندر

این رندر منتشر شده از خودروی چهار در نسل جدید بنز بهترین تصویر انتشار یافته تا این لحظه است. در تصاویر پیش‌تر منتشر شده از برش‌های خودرو چیزی مشخص نبود، اما حالا با انتشار این رندر کاربران می‌توانند نگاهی به خطوط طراحی بدنه خودرو بیاندازند و متوجه آنان شوند. یک ردیف از خط شیب دار در قسمت پایین‌تر خودرو، زیر درب اتومبیل، وجود دارد که از جلویی‌ترین قسمت تا چراغ‌های عقب ادامه دارد. یک خط صاف دیگر در امتداد خط پیشین، کمی بالاتر، وجود دارد که تنها بین چرخ‌ها وجود دارد و بسیار محو است. آن چیزی که در این رندر مشخص نیست دستگیره‌های درب با طراحی درست هستند. همانطور که پیش‌تر در تصاویر مشاهده شده بود، این دستگیره‌ها به صورت Pop Up هستند و در حالت عادی با بدنه خودرو از یک سطح مساوی برخوردارند.

انتشار رندر جذاب از خودروی مورد انتظار بنز S Class 2021

یکی از تغییرات مشخص این نسل طراحی تهویه هوا و محافظ فن است که نسبت به مدل‌های پیشین از کشیدگی بیشتری برخوردار است. همچنین چراغ‌های جلو از شیب و طراحی متفاوتی برخوردارند که به خودرو طراحی اسپرت‌تری می‌دهد. گفته می‌شود با این که نسل جدید مرسدس بنز کلاس S از طراحی بدنه آنچنان متفاوتی برخوردار نیست، اما این خودرو در داخل تغییرات زیادی به خود دیده است. متاسفانه آن چه در رندر مشخص نیست بدنه داخلی خودرو است. به گزارش برخی متابع خبری این خودرو از یک صفحه نمایش جدید در پشت فرمان بهره می‌برد. این در حالی است که صفحه نمایش میانی و اصلی خودرو نیز به ابعاد بزرگ‌تری ارتقا یافته است. گفته می‌شود این خودروی نسل جدید قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی به جهان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: تصاویر جدید از خودروی مورد انتظار شرکت مرسدس بنز

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس