پیش بازی بایرن مونیخ-لایپزیش؛ ناگلزمن نمی خواهد لیگ زود تمام شود


پیش بازی بایرن مونیخ-لایپزیش؛ ناگلزمن نمی خواهد لیگ زود تمام شود

بایرن مونیخ برای تثبیت صدرنشینی اش می خواد لایپزیش را شکست دهد.

طرفداری - هفته چهارم از دور برگشت رقابت های بوندس لیگا از روز جمعه آغاز شد و روز یکشنبه یکی از حساس ترین بازی های این هفته را بایرن مونیخ و لایپزیش برگزار می کنند.

مشخصات بازی

تاریخ زمان ورزشگاه داور
یکشنبه 20 بهمن 21:00 به وقت ایران آلیانز آرنا مارکو فریتس

پیش بازی بایرن مونیخ-لایپزیش؛ ناگلزمن نمی خواهد لیگ زود تمام شود

وضعیت کلی دو تیم

هفته گذشته و پس از مدت ها بایرن مونیخ توانست دوباره به صدر جدول بوندس لیگا برگردد؛ چیزی که در سالیان اخیر به آن عادت کرده ایم. تیم هانسی فلیک پس از کسب برد مقابل ماینتس در هفته گذشته، چهارشنبه در جام حذفی به مصاف هوفنهایم رفت و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعدی شد. این چهارمین برد متوالی تیم فلیک در سال جدید میلادی بود و فرم خوب آن ها را نشان می دهد. بنا به اعلام سرمربی بایرن مونیخ، لوکاس هرناندز و کینگزلی کومان پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت آماده بازگشت به میدان شده اند و به احتمال فراوان در بازی برابر لایپزیش این دو بازیکن فرانسوی پس از چند هفته دوباره به میادین برمی گردند. لایپزیش شروع خوبی در نیم فصل دوم بوندس لیگا نداشته است. از 4 بازی سال جدید آن ها تنها یک برد کسب کرده اند و حتی از جام حذفی هم کنار رفتند. مصدومیت بازیکنان کلیدی در خط دفاع باعث شده تیم ناگلزمن همانند نیم فصل اول در خط دفاع عملکرد خوبی نداشته باشد. سرمربی جوان لایپزیش می خواهد با کسب امتیاز در مونیخ، مانع از بیشتر شدن فاصله تیمش با صدرنشین شود تا برای هفته های آینده امید آن را داشته باشند تا دوباره برای صدرنشینی و قهرمانی تلاش کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی بایرن مونیخ-لایپزیش؛ ناگلزمن نمی خواهد لیگ زود تمام شود

غایبین دو تیم در این بازی

بایرن مونیخ: ایوان پریشیچ، نیکولاس زوله، خاوی مارتینز

لایپزیش: کوین کمپل، ابراهیما کوناته، ویلی اوربان

نکات آماری بازی و اخبار دو تیم

بازی روز یکشنبه هشتمین مصاف دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی بایرن مونیخ 4 برد و لایپزیش 1 برد کسب کرده اند و 2 بازی هم با تساوی خاتمه یافته من جمله بازی رفت فصل جاری. در 7 بازی قبلی دو تیم برابر یکدیگر 20 گل رد و بدل شده که سهم بایرن 13 و سهم لایپزیش7 گل بوده است. از این تعداد گل، 9 گل تنها در یکی از بازی ها به ثمر رسیده و در 6 بازی بعد تنها 11 بار دروازه ها باز شده اند. تیمو ورنر و روبرت لواندوفسکی با زدن 2 گل در بازی های قبلی بهترین گلزن تیم خود در این رویارویی هستند. از ترکیب بایرن مونیخ کیمش و لواندوفسکی و از ترکیب لایپزیش پتر گولاچی، یوسف پولسن و تیمو ورنر بازیکنانی هستند که در هر 7 بازی قبلی دو تیم برابر یکدیگر در میدان حضور داشته اند. فصل جاری پنجاه و پنجمین فصل حضور بایرن مونیخ در بوندس لیگا است اما این عدد برای لایپزیش 4 را نشان می دهد. بایرن مونیخ از 21 بازی آخر خانگی اش در بوندس لیگا 18برد کسب کرده است. در 11 بازی آخر بوندس لیگا، لایپزیشی ها در 10 بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده اند. بایرن مونیخ در 3 بازی آخر برابر لایپزیش (تمامی رقابت ها) موفق به کلین شیت شده است. روبرت لواندفسکی و تیمو ورنر با زدن 22 و 20 گل رقابتی جالب برای کسب آقای گلی بوندس لیگا آغاز کرده اند.

پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی

بایرن مونیخ 1-2 لایپزیش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی