چگونه می توانیم برای لباس عروس خود دستکش مناسب انتخاب کنیم ؟


چگونه می توانیم برای لباس عروس خود دستکش مناسب انتخاب کنیم ؟

از نظر تاریخی بیشتر در عروسی‌های اصیل و اشرافی با لباس عروس دستکش می‌پوشیدند. البته دستکش تنها مختص عروس نبوده و همچنین مهمان‌هایی که درمراسم عروسی شرکت می کردند هم یک دستکش مناسب استایل خود می‌پوشیدند،حالا چگونه دستکش مناسب لباس و آستین خود انتخاب کنیم ؟ در این مقاله توضیحاتی درباره دستکش‌های مختلف ارائه می‌دهیم . بهتر است برای عروسی بعضی چیز...

از نظر تاریخی بیشتر در عروسی‌های اصیل و اشرافی با لباس عروس دستکش می‌پوشیدند.

البته دستکش تنها مختص عروس نبوده و همچنین مهمان‌هایی که درمراسم عروسی شرکت می کردند هم یک دستکش مناسب استایل خود می‌پوشیدند،حالا چگونه دستکش مناسب لباس و آستین خود انتخاب کنیم ؟ در این مقاله توضیحاتی درباره دستکش‌های مختلف ارائه می‌دهیم .

بهتر است برای عروسی بعضی چیز ها فراموش نشود اما فکر نمیکنم که دستکش یکی از آن ضروری های روز عروسی باشد .

امروزه دستکش با لباس عروس یک انتخاب کاملا شخصی و سلیقه ای بوده و استایل وانتخاب هر شخص باید متناسب با علایق و سلیقه آنها باشد .با این حال ما در اینجا هستیم تا چند نکته را به شما ارائه دهیم که ممکن است به شما در انتخاب دستکش مناسب لباس عروس کمک کند .

قبل از هر‌چیزی باید به لباس عروسی که انتخاب کردید فکر کنید که اگر آستین لباس شما بلند است،دستکش کوتاه انتخاب مناسبی است و اگر آستین لباس شما کوتاه و یا دکلته است بهترین گزینه دستکش بلند است .

برای یک لباس آستین حلقه‌ای :

برای لباس‌های آستین کوتاه می‌خواهیم یک حد وسط را انتخاب کنیم بهترین گزینه دستکشی است که تا بالای مچ باشد نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند تا زیبایی لباستان را خدشه دار نکند .

توجه داشته باشید که متناسب با پارچه لباستان انتخاب کنید.دستکش توری یکی از ظریفترین و پر‌طرفدارترین پارچه است .اما اگر لباس شما خیلی پر کار و پارچه شلوغی دارد بهتر است دستکشی ساده بپوشید.

چگونه می توانیم برای لباس عروس خود دستکش مناسب انتخاب کنیم ؟

برای لباس‌های دکلته :

لباس بدون بند با دستکش بلند،البته بلندی که کمی از آرنج بالاتر باشد جلوه خاصی دارد .دستکش بلند مدل‌های مختلفی دارد و می‌توانید متناسب بالباس خود انتخاب کنید می‌توانید در قسمت بالای دستکش از یک کش ساده ظریف ویا پرهای سفید استفاده کنید .

چگونه می توانیم برای لباس عروس خود دستکش مناسب انتخاب کنیم ؟

لباس‌های آستین بلند :
امروزه عروس‌ها به دنبال یک استایل ساده تر هستند اما خیلی کم پیش میاد یک لباس آستین بلند با دستکش زیبا شود .چگونه می توانیم برای لباس عروس خود دستکش مناسب انتخاب کنیم ؟

بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس