خرید گل در ایام روز مادر هم افزایشی پیدا نمی‌کند


خرید گل در ایام روز مادر هم افزایشی پیدا نمی‌کند

رئیس اتحادیه گل‌فروشان مشهد گفت: در مناسبت‌هایی همچون روز مادر هم استقبال مردم از خرید گل افزایشی پیدا نمی‌کند که به نظر می‌رسد این مساله به دلیل اوضاع نامناسب اقتصادی است.

محمود علیان در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با تغییر قیمت گل در آستانه روز مادر و همچنین روز ولنتاین عنوان کرد: هرچه عرضه کمتر باشد، تقاضا بیشتر است و به همین دلیل ما 100درصد در ایام روز مادر و ولنتاین با افزایش قیمت گل مواجه خواهیم بود.گاهی قیمت‌ها با 100درصد افزایش نیز روبرو خواهند بود و این موضوع بیش‌تر در مورد گل رز صادق است، پیش بینی می‌شود رز از شاخه‌ای 10 به 15 هزارتومان در این ایام تغییر قیمت یابد، البته بیش از 15 هزارتومان گران‌فروشی محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین به علت کاهش تولید و با توجه به این‌که در سال گذشته نیز در چنین ایامی استقبال مردم از خرید گل کاهش یافت، می‌توان گفت در این مناسبت‌ها با کاهش فروش نیز مواجه خواهیم بود، علت این موضوع اوضاع نامناسب اقتصادی‌ است.

رئیس اتحادیه گل فروشان مشهد در خصوص میزان فروش پک‌های کادویی وگل مناسبتی این ایام اظهار کرد: وقتی برای کالایی تبلیغات زیادی می‌شود به این دلیل است که فروش چندانی ندارد، بنابراین پک‌های گل و ولنتاین نیز با استقبالی از سمت مردم مواجه نیستند و به همین دلیل با تبلیغات زیادی در سطح شهر و فضای مجازی شاهد هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان