کیهان بیانیه 164 نفر مقیم خارج برای تحریم انتخابات را منتشر کرد


کیهان بیانیه 164  نفر مقیم خارج برای تحریم انتخابات را منتشر کرد

کیهان نوشت:گروهی از عناصر ضد انقلاب خارج نشین به استناد کذب های بعضی مقامات دولتی و شبه اصلاح طلبان، خواهان تحریم انتخابات شدند.

در بیان نامه این طیف که در میانشان عناصر سلطنت طلب ، کمونیست آمریکایی، گروهک منحله فداییان خلق، گروهک ملی- مذهبی و چند تن از متواریان ادعاکننده اصلاخ طلبی در قبل دیده می شود، به استناد بعضی فضاسازی های مسموم داخلی ادعا شده« تکلیف ۷۰ درصد حوزه های نمایندگی مجلس از گذشته توسط شورای نگهبان و نیروهای نظامی امنیتی مهندسی شده است.»

امضاکنندگان بیانیه ۱۶۴ نفره همینطور با وجود رقابت ۷ هزار کاندید از طیف های سیاسی گوناگون، نویسندگان بیانیه مدعی شده اند امکان رقابت انتخاباتی وجود ندارد. آنها خواهان تحریم انتخابات و برگزاری اعتراضات اغتشاشگر شده اند.

نویسندگان بیان نامه می گویند بخاطر خون کشته شدگان حوادث آبان نباید انتخابات را ترک کرد و حال آن که در اغتشاشات دو روزه آبان ماه، جزء تحریک کنندگان ناامنی و درگیری در آبان ماه بوده اند.

متذکر می شود قبل از این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم به اتکا کذب های برخی مدیران دولتی و مدعیان اصلاح طلبی، مدعی شده بود انتخابات ایران مشروعیت ندارد و انتصابات است. خوف از تو دهنی مردم در انتخابات و تغییر و تحول ریل مجلس و دولت به طرف کارآمدی باعث شده تا ظیف مذکور پیشاپیش علیه انتخابات موضع بگیرند و به مخدوش کردن چهره انتخابات بپردازند.

گفتنی است موضع سران جبهه اصلاح طلبان هم عملا به معنای تحریم انتخابات است و حال آن که چند برابر نیاز مجلس، نامزدهای منسوب به این طیف در بین نامزدها دیده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403