بازگشت بهاره رهنما با «بچه مهندس» به تلویزیون/ عکس


بازگشت بهاره رهنما با «بچه مهندس» به تلویزیون/ عکس

فصل سوم بچه‌مهندس فارغ‌التحصیلی جواد را به تصویر می‌کشد؛ سریالی که روزهای پایانی تصویربرداری‌اش را در بوستان ولایت پیگیری می‌کند.

به گزارش افکارنیوز،

"بچه‌مهندس" در قدم اول ماه رمضان دو سال قبل به تلویزیون آمد و ماجرای پرورشگاهی به نام "خانه خورشید" را مطرح کرد. شاید این ایام برای فصل سوم این مجموعه تلویزیونی نیز دوباره تکرار شود؛ چرا که این سریال یکی از گزینه‌های شبکه دو برای ماه مبارک رمضان است. علی غفاری کارگردان این سریال تلویزیونی درباره زمان پخش این سریال گفت: فصل سوم " بچه مهندس " یکی از گزینه‌های ماه مبارک رمضان است اما به تصمیم مدیران شبکه و سیما در چیدمان کنداکتور رمضانی تلویزیون برمی‌گردد.

اخبار فرهنگ و هنر - البته پیش از این سعید سعدی هم در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم به این نکته اشاره کرده بود که پیشنهاد ما به پخش شبکه 2 ایام ماه مبارک رمضان 1399 است اما بستگی به تصمیم خودشان دارد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم فصل سوم "بچه مهندس" و احتمالاً آخرین ایستگاه ماجراهای جواد، در کدام کنداکتور شبکه 2 سیما، قرار خواهد گرفت؛ آیا همچون فصل اول رمضانی خواهد شد؟

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "بچه مهندس" 3 به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در بوستان ولایت، روزهای پایانی‌اش را سپری می‌کند و تصویربرداری این مجموعه ظرف 10 روز آینده به پایان می‌رسد. این سریال، کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیتی به نام «جواد جوادی» را مطرح می‌کند که به تعَبیر کارگردان سریال، جواد یا کاراکتر "بچه‌مهندس" در این فصل، 25 ساله می‌شود و مقطع فارغ‌التحصیلی این شخصیت را به نمایش درمی‌آورد.

بازگشت بهاره رهنما با «بچه مهندس» به تلویزیون/ عکس

تصویربرداری سریال در روزهای میانی تیرماه در منطقه سازمان آب آغاز شد و فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری و همچنین روزبه حصاری در نقش جوانی جواد جوادی به ایفای نقش پرداختند.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی ، عباس جمشیدی‌فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی‌اند که هم در فاز 1 و هم در فاز 2 حضور داشتند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کرد.

کارگردان سریال درباره اینکه آیا "بچه‌مهندس"3 آخرین ایستگاه ماجراهای جواد خواهد بود به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،گفت: در این فصل، "بچه‌مهندس" تمام می‌شود مگر اینکه مدیران تصمیم بگیرند این قصه ادامه داشته باشد. قصه فصل سوم در سال 1391 تعریف می‌شود و جواد 25 ساله است. پیش از این کودکی و نوجوانی را تعریف کردیم و حالا به مقطع فارغ‌التحصیل شدن شخصیت اصلی داستان می‌رسیم. "بچه‌مهندس" که از سال 1367 ماجرایش به تلویزیون کشیده شد و حالا اتفاقات داستان در سال 1391 روایت خودش را دنبال می‌کند.

سریال 35 قسمتی "بچه‌مهندس" 45 دقیقه‌ای است؛ در کنارِ روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی،کامران تفتی و اتابک نادری، سیدمهرداد ضیایی، کاوه سماک‌باشی ، فرناز رهنما، شیوا خسرومهر و... از بازیگران جدیدی‌اند که در فصل سوم "بچه مهندس" حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403