آشنایی با گران‌ترین نسخه لندروور دیفندر جدید


آشنایی با گران‌ترین نسخه لندروور دیفندر جدید

لندروور دیفندر چیزی بیش از یک شاسی‌بلند است. دیفندر یکی از اصیل‌ترین آفرودرهای دنیا بوده و خودرویی است که مناسب ماجراجویی در سخت‌ترین شرایط می‌باشد. این خودرو تاکنون یکی از قدیمی‌ترین نام های دنیا بوده و 68 سال از زمان عرضه اولین مدل آن می‌گذرد. در سپتامبر 2019 بود که سرانجام بریتانیایی‌ها از نسل جدید … The post آشنایی با گران‌ترین نسخه لندروور...

لندروور دیفندر چیزی بیش از یک شاسی‌بلند است. دیفندر یکی از اصیل‌ترین آفرودرهای دنیا بوده و خودرویی است که مناسب ماجراجویی در سخت‌ترین شرایط می‌باشد. این خودرو تاکنون یکی از قدیمی‌ترین نام های دنیا بوده و 68 سال از زمان عرضه اولین مدل آن می‌گذرد. در سپتامبر 2019 بود که سرانجام بریتانیایی‌ها از نسل جدید این خودرو رونمایی کردند و البته نظرات گوناگون درباره آن به گوش رسید. استایل رترو و جعبه‌ای دیفندر با عناصری مدرن همراه شده و سرانجام کابین آن شبیه خودروهای قرن 21 به نظر می‌رسد.

آشنایی با گران‌ترین نسخه لندروور دیفندر جدید

اما دیفندر جدید از نظر طرفداران آفرود هم با انتقادات زیادی مواجه شد زیرا نسل جدید این خودرو بجای استفاده از طراحی نردبانی نمادین به استفاده از ساختار یونی بادی روی آورده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو می‌تواند جیپ رانگلر را کنار بزند یا خیر اما تا آن زمان بهتر است سری به پیکربندی این خودرو بزنیم و با گران‌ترین نسخه آن آشنا شویم.

آشنایی با گران‌ترین نسخه لندروور دیفندر جدید

دیفندر تنها در دو نوع بدنه عرضه شده و نسخه دو درب آن با نام دیفندر 90 و نسخه چهار درب با نام دیفندر 110 شناخته می‌شود. نسخه کوتاه‌تر آن از اواسط سال جاری میلادی روانه بازار آمریکا خواهد شد اما نسخه 110 آن در دسترس بوده و ما هم با نسخه چهار درب آن کار داریم.

آشنایی با گران‌ترین نسخه لندروور دیفندر جدید

6 تریم برای این خودرو در دسترس است که شامل فرست ادیشن، استاندارد، S، SE، HSE و نسخه پرچم‌دار X می‌باشد. مدل استاندارد و S به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی 296 اسبی مجهز بوده و با از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک سود می‌برند. قیمت این دو مدل به ترتیب از 49900 و 53350 دلار شروع می‌شود.

آشنایی با گران‌ترین نسخه لندروور دیفندر جدید

همه تریم ها از SE به بعد دارای پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربوی جدید مجهز به دستیار هیبریدی ملایم هستند. این مجموعه قدرت 395 اسب بخاری داشته و به همان گیربکس 8 سرعته متصل است. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این تریم ها از 7.7 ثانیه دو تریم قبلی به 5.8 ثانیه کاهش یافته است. البته قیمت تریم های SE و HSE به ترتیب از 62250 و 68350 دلار شروع می‌شود. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال جلب‌توجه بیشتر با مدل فرست ادیشن هستید باید حداقل 68650 دلار بپردازید. دیفندر X هم همان‌گونه که گفته شد پرچم‌دار بوده و قیمت آغازین آن 80900 دلار است.

اما برای مدل X آپشن های متنوعی در دسترس است که قیمت آن را بالا می‌برد. پکیج اکسپلورر 4800 دلاری، رینگ‌های 22 اینچی 2200 دلار و آپشن صندلی ردیف سوم 1700 دلار تنها بخشی از آپشن ها بوده و اگر تمامی آن‌ها را انتخاب کنید قیمت خودرو به 99970 دلار خواهد رسید. البته این قیمت بازهم شامل هیچ‌گونه برچسب روی بدنه یا فلاپ های گلگیر نیست که در آن صورت قیمت خودرو از 100 هزار دلار رد خواهد شد.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!